اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به کرمانشاه سفر می کنند

کرمانشاه- ایرنا- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از سفر اعضای این کمیسیون به استان خبر داد و گفت: این سفر با هدف بررسی مسایل و مشکلات اقتصادی استان صورت می گیرد.
شهاب نادری روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، زمان این سفر را عصر چهارشنبه اعلام کرد و افزود: تمام 23 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به همراه تمام مدیران عامل بانک های دولتی، رییس گمرک کشور، مسئولان اتاق بازرگانی ایران، رییس سازمان امورمالیاتی کشور به استان کرمانشاه می آیند.
او مدت زمان این سفر را سه روز اعلام کرد و گفت: ورود اعضای این هیات عصر چهارشنبه است و احتمال دارد از یک واحد تولیدی استان بازدید کنند.
او گفت که در دومین روز سفر اعضای این هیات اقتصادی یک جلسه با فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی و یک جلسه هم با اعضای شورای اداری در استانداری خواهند داشت.
نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی در ادامه برنامه روز جمعه این کمیسیون را بازدید از منطقه اورامانات دانست و گفت: در این برنامه از شهرک های صنعتی این منطقه و واحدهای فعال تولیدی و صنعتی و همچنین اماکن گردشگری بازدید خواهند کرد.
نادری گفت: اعضای کمیسیون اقتصادی به منظور بررسی مسایل و مشکلات هر استان سفرهایی به استان های مختلف کشور دارد و به صورت تخصصی این مسایل را با حضور فعالان حوزه اقتصادی بررسی می کند.
او به نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: رفع مشکلات اقتصادی کشور جزو دغدغه های معظم له است و کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نیز بر این مبنا حرکت می کند.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی

نظر خود را ثبت کنید