تیم فوتبال برق جدید شیراز به لیگ دسته اول صعود کرد

  • تاریخ انتشار : 1396/3/3 ساعت : 22:04 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : ورزشی
قم- ایرنا- تیم فوتبال برق جدید شیراز دردیدار پلی آف دسته دوم فوتبال کشور لیگ آزادگان، تیم شاهین شهرداری بوشهر را شکست داد و به لیگ دسته اول صعود کرد.
به گزارش ایرنا، این مسابقه به صورت حذفی در زمین بی طرف، به میزبانی شهر قم در ورزشگاه یادگار امام با حضور حدود 300 تن تماشاگر عصر امروز چهارشنبه برگزار شد.
دو تیم برای صعود به لیگ دسته اول تمام توان و ظرفیت خود را به کار گرفتند، اما نیمه نخست گلی در برنداشت و دو تیم با حساب صفر بر صفر به رختکن رفتند.
نیمه دوم نیز دو تیم با حمله های مکرر تلاش داشتند تا دروازه حریف را باز کنند، اما بی دقتی مهاجمان در زدن ضربه های آخر و با واکنش خوب دروازه بانان دو تیم، مانع از به نتیجه رسیدن می شد.
در دقیقه های پایانی مسابقه تیم شیراز در یک ضد حمله صاحب یک ضربه پنالتی شد و بازیکن شماره 14 تیم شیراز، سعید مرتضوی این پنالتی را تبدیل به گل کرد و شادمانی را برای تماشاگران شیرازی حاضر در ورزشگاه به ارمغان آورد و حمله های تیم بوشهری با دفاع خوب برق بی نتیجه ماند و تیم برق با همین گل به لیگ دسته نخست فوتبال کشور صعود کرد.
در این دیدار وحید رضایی سرمربی تیم برق جدید شیراز (استان فارس) مسلم حق شناس، حمید ملکی، مجید بهروزی، احمد نصیری، رضا فیروززاده، سعید مرتضوی، پوریا آریا کیا، قاسم رزمی، مهرداد علیزاده، صادق کرمی و وحید شاکر را به میدان فرستاد و حسین ملک علیایی، علی عزیزی، پوریا زارع، صادق رضایی، وحید عسگرپور، شایان کارگر و مرتضی نگهداری را بر روی نیمکت ذخیره داشت.
در تیم بوشهر نیز به سرمربیگری حمید کللی فرد؛ یاسر الهایی، فرهاد نوری، محسن ارزانی، مجید غلام نژاد، بهروز نوروزی فرد، مرتضی سنجانکی، مسعود نظرزاده، رضا دهقان، افشین محمدی، یزدان عباسیان و مجید خدابنده لو به میدان رفتند و احمد عرب پور، مجید سوادکوهی، حسن آتشی، مهدی شکوهی سلکی، محسن قاید پوری، رضا فخری و رضا احمد شامی روی نیمکت ذخیره ها حضور داشتند.
قضاوت این دیدار حساس را بیژن حیدری با کمک محمدرضا مدیرروستا و محسن سلطانی برعهده داشت، مسئول برگزاری مسابقه محسن زمانی از تهران و ناظر حسین نجاتی از قم بودند.
در دو طرف جایگاه ویژه، تماشاگران بوشهر و شیراز حضور داشتند که در طول 90 دقیقه به صورت مداوم تیم های خود را تشویق می کردند.
در لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم فجر شهید سپاسی شیراز نیز از استان فارس حضور دارد و تیم برق جدید شیراز ، دومین تیم این استان در فصل آینده در این رقابت ها خواهد بود.
7406/ 6133/ خبرنگار: عباس منجمی ** انتشاردهنده: جعفرمسلمی

نظر خود را ثبت کنید