پایان دور گروهی جام جهانی فوتبال زیر ۲۰ سال با صعود آمریکا

با صعود آمریکا، فرانسه، سنگال و نیوزیلند مرحله گروهی جام جهانی به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، مرحله گروهی جام جهانی فوتبال جوانان امروز (یک‌شنبه) با برگزاری چهار دیدار به پایان رسید و تکلیف تیم‌های صعود کننده به مرحله بعدی جام جهانی مشخص شد.

گروه A

فرانسه ۲ ـ نیوزلند صفر

تیم از پیش صعود کرده فرانسه توانست در سومین بازی خود به پیروزی دست یابد و با دو گل نماینده اقیانوسیه را شکست دهد و با ۹ امتیاز صدرنشین شود.

نیوزیلند با وجود این شکست چهار امتیازی باقی ماند و به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

هندوراس ۲ ـ ویتنام صفر

تیم ملی هندوراس که از دو بازی اول خود امتیازی به دست نیاورده بود با حساب ۲ بر صفر نماینده آسیا را شکست داد و در رده سوم این گروه قرار گرفت تا امیدوار به صعود به مرحله بعد باشد اما این تیم به دلیل امتیازات کمتر نسبت به تیم‌های دیگر نتوانست راهی مرحله یک هشتم نهایی شود. ویتنام هم با این شکست از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

گروه F

آمریکا یک ـ عربستان یک

تیم ملی آمریکا نیز با مربیگری امید نمازی در حالی که یک بر صفر از عربستان پیش بود بعد از اخراج یک بازیکن تیمش، نتیجه بازی را با تساوی یک بر یک عوض کرد. با این نتیجه آمریکا ۵ امتیازی شد و به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله بعد شد. عربستان هم با چهار امتیاز در رده سوم قرار گرفت و به عنوان یکی از تیم‌های سوم راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

سنگال صفر ـ اکوادور صفر

دیدار نمایندگان آفریقا و آمریکای جنوبی با تساوی بدون گل خاتمه یافت و سنگال با ۴ امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله یک هشتم نهایی رفت. اکوادور هم با دو امتیاز از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها از روز سه‌شنبه نهم خرداد ماه آغاز می‌شود.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید