اجرای 421 برنامه فرهنگی هنری در جشنواره تابستانی فرهنگسرای رسانه

تهران-ایرنا- رئیس فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی گفت: این فرهنگسرا با 13 عنوان برنامه فرهنگی هنری در 421 اجرا در قالب جشنواره تابستانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران میزبان شهروندان است.
بهزاد تیمورپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ویژه برنامه «ستارگان پرفروغ» با هدف گرامیداشت یاد و نام شهدا به ویژه شهدای رسانه، نشست «زرین قلم» رونمایی و نقد و بررسی کتاب، «در قاب رسانه» نشست نقد و بررسی سریال ها و برنامه های تلویزیونی، تولید محصولات و محتوا در شبکه های مجازی، پاتوق رسانه و کمپین صداقت رسانه ای، برگزاری دوره‌های آموزشی و تورهای گردشگری ویژه خبرنگاران، حمایت از تولیدهای تلویزیونی از جمله این برنامه هاست.
وی، کتابخوانی دسته جمعی نوجوانان، رصد شبکه های اجتماعی، جشنواره رسانه های اجتماعی، نشست‌ های سینما روانشناسی، فیلم و گپ و تجلیل از خبرنگاران را از دیگر برنامه های فرهنگسرای رسانه در قالب جشنواره تابستانی عنوان کرد.
رئیس فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی گفت: این فرهنگسرا همچنین در قالب جشنواره تابستانی برنامه‌های متنوعی در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری، رسانه ای، تفریحی و ورزشی برای اوقات فراغت شهروندان تدارک دیده شده است.
تیمورپور با اشاره به برگزاری 67 دوره آموزشی عمومی در حوزه های فرهنگی، هنری، قرآنی، ورزشی و اجتماعی در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی افزود: کارگاه‌ها و دوره‌های تخصصی رسانه‌ای با عنوان «مدرسه رسانه»؛ آموزش خبرنگاری، سواد رسانه کودک، کارگاه سواد رسانه‌ای، فن بیان و گویندگی، آشنایی با تلفن همراه، تبلت و کار با شبکه های اجتماعی از جمله این دوره های آموزشی است.
وی دوره های آموزشی فیلمنامه نویسی، نقد فیلم و انیمیشن، بازیگری سینما و تئاتر، بازیگری و نمایش خلاق کودک، عکاسی، اینفوگرافی و داستان نویسی با حضور استادان مجرب و به نام را از دیگر برنامه های فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی در محور آموزش‌های عمومی عنوان کرد.
رئیس فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی گفت: کلاس‌های قرآنی از جمله تدبر در قرآن کریم، مفاهیم، تفسیر قرآن کریم، تفسیر نهج‌البلاغه و روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم، روخوانی نوجوان و حفظ قرآن کودک به صورت رایگان در این فرهنگسرا برگزار می‌شود.
تیمورپور با اشاره به برنامه‌های تابستانی فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی در حوزه فضای مجازی اظهار کرد: علاوه بر برگزاری دوره‌های آموزشی برای خانواده‌ها در این حوزه، برنامه‌هایی نیز همچون انتشار و توزیع هفته نامه «ایست رسانه‌ای» با موضوع های مختلف سواد فضای مجازی در سطح شهر تهران و انتشار مطالب مفید سواد رسانه ای در بستر شبکه های اجتماعی فرهنگسرا، انجام می‌شود.
وی درباره برنامه های منطقه ای و محلی فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی در فصل تابستان گفت: علاوه بر برنامه ها و دوره های آموزشی، امکانات فرهنگی و ورزشی و خدمات کتابخانه تخصصی به شهروندان ارائه می شود.
رئیس فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی افزود: این فرهنگسرا در بخش ورزشی، با برخورداری از سالن چندمنظوره، استخر، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، فروشگاه وسایل ورزشی، زمین بازی اسکواش و سالن ورزش های رزمی در رشته های مختلف خدمات آموزشی و تفریحی به شهروندان و اهالی رسانه ارائه می کند.
تیمورپور گفت: کافه گالری فرهنگسرا نیز با مدیریت جدید در فصل تابستان، فعالیت فرهنگی هنری را در کنار فعالیت های خود، خواهد داشت و فروشگاه کتاب داستان این مجموعه نیز با ارائه محصولات فرهنگی و هنری متنوع، فعال است.
فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی در خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا واقع شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7245//1348

نظر خود را ثبت کنید