اولین نمایشگاه معرفی توانمندی ها و دستاوردهای سازمان های مردم نهاد زنجان افتتاح شد

زنجان- ایرنا- اولین نمایشگاه معرفی توانمندی ها و دستاوردهای سازمان های مردم نهاد پنجشنبه شب با حضور استاندار و امام جمعه زنجان افتتاح شد.
به گزارش ایرنا، پیش از مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان در گفت و گو با خبرنگاران، شمار سازمان مردم نهاد ثبت شده در سطح استان زنجان را 277 سازمان ذکر کرده بود.
وی اظهار کرده بود:هدف از برگزاری این نمایشگاه توسعه تعاون و همکاری و ارتباط سمن ها با همدیگر، افزایش تعامل 2 سویه بین سمن ها و دستگاه های دولتی، تقویت باور عمومی و استفاده از ظرفیت تشکل ها در جهت توسعه استان است.
به گفته وی، توسعه و تقویت فعالیت های سمن ها از اهداف دولت تدبیر و امید است که پس از استقرار و رشد فزاینده سمن ها در دوران دولت اصلاحات، متاسفانه در دولت های نهم و دهم میدانی برای فعالیت این تشکل ها فراهم نشد و به نوعی آن سال ها، دوران افول فعالیت های مدنی در جامعه بود.
به گزارش ایرنا، نمایشگاه معرفی دستاوردها و توانمندی های سازمان های مردم نهاد زنجان 7 تا 10 بهمن جاری در محل موزه کارخانه کبریت زنجان به مدت 4 روز در حال برگزاری است که در این نمایشگاه 50 تشکل مردمی دستاوردهای و توانمندی های خود را در معرض بازدید عموم قرار داده اند.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی

نظر خود را ثبت کنید