پیش بینی اشتغال زایی برای هفت هزار و 677 نفر دراستان بوشهر

  • تاریخ انتشار : 1396/3/31 ساعت : 20:04 - 6 سال قبل
  • از گروه : اقتصادی
  • زیرگروه : تجارت
بوشهر-ایرنا- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: پیش بینی این سازمان برای اشتغال زایی در این استان در سال جاری هفت هزار و 677 نفر است.
به گزارش ایرنا، سید حسین حسینی محمدی روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: این میزان اشتغال زایی برای بخش های مختلف صنعت، معدن، فرش و خدمات بازرگانی پیش بینی شده که برآورد دقیق آن در آینده نزدیک مشخص می شود.
وی بیان کرد: امسال سهم واحدهای تولیدی کشور از تسهیلات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی 200 هزار میلیارد ریال است که به نسبت نام نویسی بنگاه های تولیدی استانها سهم آنها مشخص خواهد شد.
حسینی محمدی یادآور شد: از بیست و هشتم خردادماه جاری سامانه بهین یاب فعال شده و داوطلبان دریافت تسهیلات می توانند برای ثبت نام به آن مراجعه کنند.
وی یادآور شد: واحدهای معدنی نیز امسال می توانند برای دریافت تسهیلات در سامانه بهین یاب ثبت نام کنند.
حسینی محمدی با اشاره به امکان دریافت تسهیلات مجدد برای بنگاه های تولیدی افزود: واحدهایی که از سال گذشته برای دریافت تسهیلات نام نویسی کردند و تاکنون موفق به دریافت تسهیلات نشدند نیز بزودی توسط بانک های عامل تعیین تکلیف می شوند.
وی ادامه داد: بزودی نشستی نیز با مدیران بانک های عامل پرداخت تسهیلات رونق بخش تولید برای بررسی راهکاری تسهیل در روند واگذاری تسهیلات برگزار خواهد شد.
حسینی محمدی گفت: در این راستا اطلاع رسانی لازم از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در دست اجراست و انتظار می رود امسال بنگاه تولیدی بتوانند از ظرفیت تسهیلات بخوبی استفاده و زمینه رونق اقتصادی استان را فراهم کنند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

نظر خود را ثبت کنید