نماینده مردم‌شهرستان های گرمسار و آرادان :

توسعه فرودگاه ایوانکی درکاهش بیکاری موثر است

  • تاریخ انتشار : 1396/4/7 ساعت : 13:46 - 6 سال قبل
  • از گروه : اجتماعی
  • زیرگروه : بهداشت
سمنان- ایرنا- نماینده مردم‌شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه فرودگاه بلند پرواز شهر ایوانکی در افزایش رونق اقتصادی و رونق کسب و کار در گرمسار تاثیر شایانی دارد.
غلامرضا کاتب روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود : فرودگاه بلندپرواز ایوانکی ظرفیت پشتیبانی از فرودگاه‌های استان را دارد و می‌تواند خدمات خود را در سطح گسترده‌تری برای استان‌های اطراف ارائه دهد.
وی گفت: این فرودگاه در مواقع بحرانی در استان سمنان می‌تواند کمک‌رسانی خوبی داشته باشد.
کاتب گفت: مسئولان نظام و دولتمردان موظف هستند برای جلب اعتماد سرمایه‌گذاران از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند چون حمایت فعالان بخش اقتصادی به توسعه اقتصادی می انجامد.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان این که حمایت از تولید داخلی و ایجاد اشتغال در دستور کار دولت قرار دارد، گفت: یکی از مهم‌ترین سیاست‌های اقتصاد مقاومتی رونق بخشی به تولید داخلی است.
وی تصریح کرد : استان سمنان ظرفیت‌های مطلوبی برای سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال دارد که باید با جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از این ظرفیت‌ها بهره‌برداری شود.
در شهرستان گرمسار بیش از یکهزار واحد تولیدی و صنعتی وجود دارد که نیمی از این واحدها به دلایلی نیمه فعال و غیرفعال هستند.
7339/6167 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : محسن شاکری
(برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادهای استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.)

نظر خود را ثبت کنید