پنج وسیله بازی غیراستاندارد در شیراز پلمب شدند

  • تاریخ انتشار : 1396/4/7 ساعت : 13:52 - 6 سال قبل
  • از گروه : اجتماعی
  • زیرگروه : بهداشت
شیراز- ایرنا- مدیرکل استاندارد استان فارس گفت: پنج وسیله بازی غیراستاندارد در پارک های کوهپایه و آزادی شهر شیراز پلمب شدند.
به گزارش دریافتی چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل استاندارد فارس، مرتضی رهنما افزود: پیش از این به بهره برداران این وسایل بازی اخطار داده شده بود.
وی اظهار کرد: این وسایل شامل کشتی صبا ، تاب زنجیری ، سازه های بادی ( سرسره بادی) در بوستان کوهپایه شیراز و سازه های بادی بوستان باغ ملی و همچنین دستگاه آفتاب مهتاب ( چرخ فلک کودک) در پارک آزادی این شهر بود که تاییدیه استاندارد را نداشتند.
مدیرکل استاندارد فارس با توصیه به بهره برداران وسایل بازی پارک ها در زمینه استانداردسازی این وسایل، بر برخورد جدی با متخلفان به ویژه در فصل تابستان و ایام تعطیلات دانش آموزان تاکید کرد.
رهنما افزود: با توجه به اینکه استان فارس به ویژه شهر شیراز دارای ظرفیت گردشگری بالایی است لذا وسایل شهربازی پارکها مرتبا مورد استفاده قرار می گیرند و در صورتی که وسیله ای در پارکهای شهر شیراز تاییدیه استاندارد نداشته باشد از ادامه فعالیت آن جلوگیری و متخلف به مراجع ذیصلاح معرفی می شود.
وی یادآوری کرد: وضعیت استاندارسازی وسایل بازی در پارکهای شهر شیراز با توجه به همکاری خوب شهرداری شیراز وضعیت مناسبی دارد و بیش از 90 درصد وسایل استانداردسازی شده است .
مدیرکل استاندارد فارس از مردم خواست در هنگام استفاده از وسایل بازی تاییدیه استاندارد را از مسئول وسیله بازی درخواست نمایند و در صورتی که وسیله فاقد تاییدیه استاندارد باشد از استفاده از آن خودداری کنند.
6113/ 2027
دریافت خبر: خشنودی ** انتشار: نجفی

نظر خود را ثبت کنید