سفر استاندار تهران به مناطق عشایری دشت لار

تهران- ایرنا- استاندار تهران به منظور بازدید از مناطق عشایری و همچنین شرکت در جلسه شورای عشایری استان روز جمعه به دشت لار سفر کرد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، سید حسین هاشمی به همراه جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی استان تهران برای شرکت در جلسه شورای عشایری و همچنین بازدید از مناطق عشایری شرق استان تهران به دشت لار سفر کرده است.
در جلسه شورای عشایری استان تهران که امروز به ریاست سیدحسین هاشمی در مناطق عشایری دشت لار و در داخل سیاه چادر عشایری برگزار می شود، مسائل ، مشکلات و مطالبات عشایر کوچنده استان تهران مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
همچنین استاندار تهران قرار است در این سفر ضمن دیدار با عشایر کوچنده از مرکز خدماتی به عشایر کوچنده حوزه لار نیز دیدن کند.
افتتاح ایستگاه پلیس در دشت لار از دیگر برنامه های سفر یک روزه استاندار تهران به مناطق عشایری استان تهران در حوزه لار است.
مدیرکل امورعشایری استان تهران در حاشیه سفر استاندار و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی به مناطق عشایری استان گفت: نهمین جلسه شورای عشایر استان تهران امروز به ریاست سید حسین هاشمی برگزار خواهد شد.
سیروس نصیری افزود: سال گذشته 2 جلسه شورای عشایری استان تهران به ریاست استاندار تهران برگزار شد که حدود 60 درصد مصوبات سال گذشته عملیاتی و اجرایی شد.
وی خاطرنشان کرد: بیشتر این مصوبات در زمینه ارائه خدمات به عشایر کوچنده از جمله خدمات پزشکی، توزیع آرد و سوخت فسیلی، نصب سامانه های خورشیدی، آبرسانی سیار و مرمت و بازسازی راه های عشایری است.
وی تاکید کرد: عشایر کوچ رو استان تهران به مدت 100 روز و تا 15 شهریورماه در مناطق ییلاقی حوزه لار حضور دارند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7243**1625

نظر خود را ثبت کنید