برترین های جشنواره موسیقی ابهر معرفی شدند

زنجان - ایرنا - برترین های جشنواره موسیقی شهرستان ابهر با حضور گسترده مردم و مسئولان ابهر معرفی شدند.
به گزارش ایرنا، اختتامیه جشنواره موسیقی ابهر شامگاه جمعه در سالن همایش های فرهنگسرای نور ابهر برگزار شد و برترین های جشنواره در سازها و گروه های مختلف معرفی شدند.
در این مراسم در کنار زیبایی اجراهای گروه ها و نوازندگان ظرفیت کم سالن نیز به چشم می خورد و در برنامه ای که بیش از 4 ساعت به طول انجامید عده ای ایستاده و بسیاری نیز در راهروهای فرهنگسرا مراسم را دنبال کردند.
فرماندار شهرستان ابهر در این مراسم با اشاره به قدمت 20 ساله فرهنگسرا، اظهار کرد: هنر مردمان شهرستان ابهر زبانزد است و این سالن مناسب آنان نیست.
وی افزود: از اینکه سالن بزرگتر و مناسبتری وجود ندارد متاسفیم و امید است بتوانیم براساس فراوانی گروه های فرهنگی و هنری اقدامات لازم را برای بهبود وضعیت موجود انجام دهیم.
حیدری بااشاره به لزوم همکاری با گروه های فرهنگی و هنرهای تجسمی، خاطرنشان کرد: سهم شهرستان ابهر در زمینه های فرهنگی و هنری را مطالبه خواهیم کرد و برای این کار باید آمار دقیقی در دست داشته باشیم.
وی یادآور شد: انگیزه عامل رشد و پویایی در جوانان است و اگر به این موضوع مهم توجه نشود ضرر می کنیم.
فرماندار شهرستان ابهر ابراز کرد: فرهنگ و هنر عامل رشد و بالندگی جامعه است و از حضور گسترده و پرشور و نشاط مردم در این سالن کوچک لذت بردم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ابهر نیز افزود: آموزشگاه های آزاد هنری بسیاری در شهرستان ابهر وجود دارد و امسال نیز اقدامات مربوط به جشنواره به بخش خصوصی واگذار شد.
وی بیان کرد: این جشنواره با انسجام مناسب در 2 بخش تک نوازی و گروه نوازی و در رده های سنی مختلف برگزار شد و در نهایت با رای هیات داوران برترین های جشنواره مشخص شدند.
فرشید امینی نیز به عنوان دبیر اجرایی جشنواره خاطرنشان کرد: 98 نفر در بخش تک نوازی و 8 گروه در بخش گروه نوازی شرکت کردند.
وی با تقدیر از مسئولان مربوطه برای همکاری در برگزاری مراسم بیان کرد: شرکت کنندگان در جشنواره حضور تحسین برانگیز داشتند.
به گزارش ایرنا، گروه ارغوان به سرپرستی علیرضا علی محمدی و گروه آشیقی تلی ساز به سرپرستی سید کاظم حسینی با رای هیات داوران جشنواره، برتر شناخته شدند.
در تک نوازی نیز در رده های سنی مختلف و در 14 ساز نفرات برتر معرفی شدند.
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار دهنده: رویا رفیعی

نظر خود را ثبت کنید