نتایج روز چهارم مسابقات فوتبال ساحلی امیدهای کشور در بوشهر

  • تاریخ انتشار : 1396/5/3 ساعت : 09:09 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : ورزشی
بوشهر- ایرنا- در روز چهارم مسابقات فوتبال ساحلی امیدهای کشور در گروه های 1 و 3 که روز گذشته (دوشنبه) با پنج دیدار در بوشهر برگزار شد، نتایج زیر بدست آمد.
رئیس هیات فوتبال استان بوشهر روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در گروه یک این مسابقات سرخپوشان کرمانشاه با نتیجه 5 بر صفر از سد چالوس گذشت و فرش رضا مبارکه اصفهان با نتیجه 3 بر 1برابر کیا رامهرمز به برتری رسید.
محمد نجفی بیان کرد: تیم پارس جنوبی به عنوان میزبان مسابقات (در زمین ساحلی دهکده گردشگری) نیز با نتیجه 6 بر 4 برابر ایفا سرام اردکان یزد پیروز شد.
وی ادامه داد: در گروه 3 این مسابقات نیز تیم دریانوردان بوشهر (میزبان مسابقات در زمین ساحلی پارک مرجان بوشهر) با نتیجه 4 بر 3 برابر تیم شهدای چلیچه چهارمحال به برتری دست یافت و تیم مقاومت گلسا پوش یزد نیز با نتیجه 8 بر 1 برابر دهیاری صادق آباد پیروز شد و تیم کیا آریا اصفهان نیز در این روز به استراحت پرداخت.
رئیس هیات فوتبال استان بوشهر یادآور شد: مسابقات فوتبال ساحلی کشور در رده سنی امید با حضور 27 تیم در قالب پنج گروه چهار و پنج تیمی درحال برگزاری است که استان بوشهر گروه های 1 و 3 از این مسابقات را میزبانی می کند.
وی افزود: تیم های جوانان پارس جنوبی جم، دریانوردان بوشهر و موج گناوه سه تیم استان بوشهر در این دور از مسابقات هستند.
نجفی ادامه داد: موج گناوه دیگر نماینده استان نیز در در گروه چهارم بازی ها در بندرگز با حریفان خود دیدار می کند. وی یادآور شد: از هر گروه 2 تیم به مرحله دوم صعود و مسابقات این مرحله در 2 گروه پنج تیمی برگزار می شود که در نهایت از این 2 گروه چهار تیم برتر راهی نیمه نهایی می شوند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

نظر خود را ثبت کنید