حمیدرضا شیخ زاده دارنده مدال برنزجهان دراهواز مورد استقبال قرارگرفت

اهواز _ ایرنا _ حمیدرضا شیخ زاده، دارنده مدال برنز مسابقات جهانی کره جنوبی شامگاه چهارشنبه وارد فرودگاه اهواز شد و مورد استقبال قرار گرفت.
به گزارش ایرنا، مراسم استقبال از حمیدرضا شیخ زاده با حضور معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، مسئولین هیأت جانبازان و معلولین استان و سایر ورزشکاران در فرودگاه اهواز برگزار شد که با اهدا دسته گل از این ورزشکار تقدیر شد.
حمیدرضا شیخ زاده به همراه 6 ورزشکار دیگر در کلاس 4 رقابت های جهانی کره جنوبی شرکت کرد که در نهایت موفق به کسب نشان برنز این رقابت ها شد.
تیم تنیس روی میز کشورمان موفق به کسب 4 نشان برنز تیمی و انفرادی از مسابقات آزاد بین‌المللی تنیس روی میز معلولین در کره جنوبی شد.
این تیم با ترکیب مهدی جانفشان و مهدی رضاپور در کلاس 2، حمیدرضا شیخ‌زاده و مهدی معصومی در کلاس 4 و فریدون کامرانی، یوسف بچاری و علی یزدی در کلاس 9 در این رویداد ورزشی حضور یافت و در پایان با کسب 4 نشان به کار خود پایان داد.
حسن جانفشان در کلاس 2 و مهدی معصومی در کلاس 4 موفق به کسب نشان برنز در بخش انفرادی شدند و در بخش تیمی نیز حسن جانفشان و مهدی رضاپور در کلاس 2 و حمیدرضا شیخ‌زاده و مهدی معصومی در کلاس 4 دو نشان برنز برای تیم کشورمان به ارمغان آورند.
این مسابقات از روز جمعه 30 تیر ماه در شهر سئول آغاز شد و روز 3 مرداد به کار خود پایان داد.
6002 خبرنگار: محمد شاکری **انتشاردهنده : کبری آقازری

نظر خود را ثبت کنید