تشکیل 25 کمیته برای بزرگداشت دهه فجر در البرز

کرج -ایرنا- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: 25 کمیته برای برزگداشت دهه مبارک فجر در این استان تشکیل شده است.
به گزارش ایرنا، فتح اله حقیقی روز یکشنبه در دومین نشست با فرمانداران که به مناسبت دهه مبارک فجر در استان برگزار شد، با بیان اینکه دهه فجر مهمترین ایام انقلاب اسلامی است،اظهارداشت: بزرگداشت دهه فجر، بزرگداشت ارزش ها، آرمان ها و پاسداشت مجاهدت و ایثار شهیدان راه انقلاب اسلامی و رهبری، بزرگ مردی الهی چون امام خمینی(ره) است.
وی با بیان اینکه شایستگی هر جامعه را مردم آن جامعه رقم می زنند؛ افزود: مردم سرفراز ایران با حماسه خود در این دهه تحت رهبری امام (ره)، شایستگی خود را به دنیا ثابت کردند ادامه داد: ملت ایران اسلامی نشان دادند که به راه و منش امام خمینی(ره) پایبندهستند و مردم ایران اسلامی ثابت کردند با اقتدار و باظلم و بیدار و هر نوع استبداد مبارزه می کنند و در راستای مصالح و منافع ملی،اتحاد و وحدت خود را حفظ می کنند و در اهداف الهی خود ثابت قدم هستند.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با اشاره به اینکه ما با ترویج و تعمیم انقلاب و انتقال اندیشه های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب توانسته ایم این انقلاب را مقتدرانه حفظ کنیم،گفت: تنها انقلابی که همه ما به عنوان کسانی که در این انقلاب سهم و نقش داشته اند، شاهد و ناظر این اقتدار در دنیا هستیم.
وی افزود: دهه فجر فرصت مناسبی است که در کنار ارائه گزارش توفیقات نظام،کمبودها و نواقص خود را ارزیابی کنیم و در رفع آن و ارتقاء خدمات دولت تلاش کنیم.
حقیقی تصریح کرد: امسال نیز همانند هر ساله فرمانداران و بخشداران در تمامی شهرستانها و دبیران ستاد باید تلاش کنیم با محوریت مردم و با توجه به احترام این ایام مراسم دهه فجر در استان در تراز و شایستگی انقلاب اسلامی برگزار شود.
وی با بیان اینکه هر گاه منافع و مصالح ملی در میان باشد و ملت آگاه و بصیر ما حضور و مشارکت خود را به شایستگی نشان داده اند،افزود: باید با اجرای تدابیر و هماهنگی با همه مسئولین ذیربط و دبیران ستاد و دعوت از سخنرانان مناسب امید و نشاط را در جامعه جاری کنیم تا دهه مبارک فجر شاهد عملی شدن یکی دیگر از مقوم های همدلی و همزبانی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری،تدبیر رئیس جمهوری و تأکید بزرگان باشیم.
وی گفت: باید با دقت لازم و با مدیریت یکپارچه زمینه هر گونه استفاده سیاسی،گروهی در دهه فجر امسال گرفته شود به جای تخریب و تهدید زمینه پرشور مشارکت،همدلی و اتحاد مردم را در دهه فجر افزایش دهیم.
حقیقی اظهارداشت: در ارتباط با بزرگداشت این دهه ستاد استانی با 25 کمیته زیرمجموعه،6 ستاد شهرستانی و 13 ستاد فرعی در بخشداریهای مستقل استان تشکیل وهماهنگی لازم برای برگزاری این دهه از سوی فرماندار انجام گرفته است.
8029/ 6155خبرنگار حکیمه کشاورز**انتشاردهنده: محمد عزیزپور

نظر خود را ثبت کنید