به منابست ایام الله دهه فجر ؛

نمایشگاه شهدای روحانی در مدرسه علمیه امام رضا (ع) پلدختر برپا می شود

خرم آباد- ایرنا- مدیر مدرسه علمیه امام رضا (ع) پلدختر گفت: نمایشگاه عکس و خاطرات شهدای روحانی در ایام الله دهه فجر در این مدرسه برپا می شود .
حجت الاسلام علی رحمتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نمایشگاه به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدای روحانی در شکل گیری و تثبیت اهداف انقلاب اسلامی و با محوریت خدمات و جانفشانی های دو شهید روحانی لرستان حجج الاسلام شهید نورالدین و فخرالدین رحیمی از مبارزان و مدافعان انقلاب اسلامی در مدرسه علمیه امام رضا (ع) پلدختر برپا می شود .
وی گفت: نقش روحانیت در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی انکار ناپذیر است و این قشر با رهبری ، بسیج مردم ، مساجد و اطلاع رسانی و آگاه کردن مردم سهم مهمی درشکل گیری انقلاب و تثبیت دستاوردهای نظام داشته و دارند .
وی به اهمیت دهه فجر اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی یکی از حوادث بسیار بزرگ و شگفت انگیز در تاریخ و دهه فجر مهم ترین و با ارزش ترین اتفاق کشور است که این ایام فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای نظام است .
مدیر مدرسه علمیه امام رضا (ع) پلدختر با بیان این که کشور به برکت انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دارد گفت : با توجه به این که انقلاب ویژگی های مهمی داشته باید تمام توان خود را برای پاسداشت ایام الله دهه فجر داشته باشیم .
حجت الاسلام رحمتی افزود: شهدای روحانی با ایثارگری خود نقش مهم و بی بدیلی و غیر قابل انکاری در پیروزی انقلاب اسلامی و احیای ارزش های دفاع مقدس داشتند .
وی ، برگزاری مسابقات قرآنی در رشته های قرائت ، حفظ و ترتیل برای طلاب ، برگزاری مسابقات کتابخوانی و مقاله نویسی با موضوعات اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی را از برنامه های دهه فجر مدرسه علمیه این شهرستان برشمرد .
مدیر مدرسه علمیه امام رضا (ع) پلدخترگفت : برگزاری جام مسابقات ورزشی در رشته های فوتسال ، والیبال و تنیس روی میز ، برگزاری جشن انقلاب در روز 20 بهمن با حضور اساتید و طلاب و تجلیل از 18 طلاب ممتاز پایه های تحصیلی مختلف با اهدا جوایز از دیگر برنامه های دهه فجر این مدرسه می باشد.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی شهرستان خرم آباد مرکز استان لرستان واقع شده است .
7272/ 6001
خبرنگار : فاطمه مهرابی ** انتشاردهنده: هوشنگ بهرهی

نظر خود را ثبت کنید