لیگ برتر فوتبال , پدیده , استقلال خوزستان " />

تساوی تیم فوتبال پدیده در یک بازی پرحاشیه

  • تاریخ انتشار : 1396/5/27 ساعت : 20:52 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : ورزشی
مشهد- ایرنا- تیم فوتبال پدیده خراسان در یک بازی پربرخورد و پرحاشیه با نتیجه 2 بر 2 مقابل مهمان خود استقلال خوزستان متوقف شد.
به گزارش ایرنا، این دیدار جمعه شب و در چهارچوب هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد، با حضور یک هزار و صد نفر تماشاگر برگزار شد.
نخستین گل استقلال خوزستان را میثم دورقی در لحظات پایانی نیمه اول با توپ ارسالی از نقطه کرنر به ثمر رساند و نخستین گل تیم فوتبال پدیده را نیز محمدرضا خانزاده در دقیقه 58 برای تیم میزبان وارد دروازه حریف کرد.
در ادامه این بازی پربرخورد، حسین مهربان، تیم پدیده را در دقیقه 60 پیش انداخت و یوسف دلفی نیز در دقیقه 83 نتیجه بازی را برای تیم فوتبال استقلال خوزستان به تساوی کشاند.
از مهمترین اتفاقات این بازی می توان به درگیری بازیکنان 2 تیم در دقیقه 30 و توقف 5 دقیقه ای بازی اشاره کرد که منجر به دادن کارت زرد به عبدالله حسینی از تیم فوتبال پدیده، موسی کولیبالی از استقلال خوزستان و نیز تعویض موسی کولیبالی به علت مصدومیت در اواخر نیمه اول شد.
داوری این مسابقه بر عهده رضا عادل بود و هادی طوسی همراه با عسگر محمدی او را در امر داوری کمک کردند.
سه شنبه 31 مردادماه و از هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال پدیده خراسان با استقلال تهران و تیم فوتبال استقلال خوزستان با پارس جنوبی جم دیدار می کنند.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
5132/7495/7507
خبرنگاران: حسین عباسی،مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی

نظر خود را ثبت کنید