فوتال لیگ برتر , پارس جنوبی جم , صنعت نفت آبادان " />

لیگ برتر فوتبال کشور

کمالوند:تعویض های اجباری کار را برای صنعت نفت آبادان سخت کرد

  • تاریخ انتشار : 1396/5/27 ساعت : 00:02 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : ورزشی
بوشهر-ایرنا- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:تعویض های اجباری کار را برای صنعت نفت آبادان سخت کرد و در نهایت منجر به شکست این تیم شد.
به گزارش ایرنا، فراز کمالوند پنج شنبه شب پس از شکست 2 بر یک تیمش برابر پارس جنوبی جم در جمع خبرنگاران افزود: تعویض‌های اجباری صنعت نفت خط دفاعی این تیم را با مشکل مواجه کرد و بازیکنان جایگزین نیز نتوانستند بخوبی جای بازیکنان مصدوم را پرکنند.
وی بیان کرد: در این دیدار بازیکنان جایگزین نتوانستند خط حمله تیم پارس جنوبی جم را کنترل کنند و همین باعث شد تا مهاجمان حریف به راحتی به هدف خود برای تغییر نتیجه بازی دست پیدا کنند.
کمالوند ادامه داد: شمار بازیکنان صنعت نفت آبادان اندک است و همین کمبود بازیکن باعث شد تا با خروج لوسیانو پریرا دچار مشکل اساسی شویم.
وی گفت: علی عبدالله‌زاده نیز در بدو ورود دچار آسیب ‌دیدگی شد و این امر در کنار خروج لوسیانو پریرا کار را بیش از پیش برای صنعت نفت دشوار کرد.
کمالوند درباره ستاره های نفت آبادان افزود: این تیم در فصل گذشته 25 بازیکن داشت ولی امسال نزدیک به 15 بازیکن در اختیار داریم که این نشان از این دارد که در فصل جاری کیفیت را به کمیت ترجیح دادیم.
وی در ارتباط با نحوه بازی تیمش نیز گفت: به طور کلی شاگردانم امروز باغیرت مثال زدنی خود فوتبال بازی کردند اما با بدشانسی نتوانستیم به هدف خود در این دیدار دست پیدا کنیم.
سرمربی نفت آبادان در ارتباط با وقت تلفی بازیکنانش پس از زدن گل نیز گفت: بازیکنان قصد وقت تلفی نداشتند و تنها بخاطر مصدومیت آنها بود که بازی برای چند بار متوقف شد و این را نمی توان بعنوان وقت تلفی بازیکنان قلمداد کنیم.
کمالوند در ارتباط با هواداران پارس جنوبی جم نیز گفت: تماشاگران جمی جو خوبی در ورزشگاه ایجاد کردند و بدون کوچکترین اهانت تنها به تشویق تیم خود پرداختند.
تیم صنعت نفت آبادان با این شکست 6 امتیازی باقی ماند به رده چهارم جدول سقوط کرد.
7212/ 6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری* انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد

نظر خود را ثبت کنید