هفته دولت , افتتاح طرح دالاهو , استاندار کرمانشاه " />

تدبیر و امید برای تولید و اشتغال/

آغاز بهره برداری و کلنگ زنی60طرح شهرستان دالاهو با حضور استاندار

  • تاریخ انتشار : 1396/6/3 ساعت : 12:01 - 6 سال قبل
  • از گروه : اقتصادی
  • زیرگروه : سایر
کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه روز جمعه در دومین روز از گرامیداشت هفته دولت با سفر به شهرستان دالاهو بهره برداری و کلنگ زنی از 60طرح این شهرستان در بخش های مختلف را آغاز کرد.
به گزارش خبرنگار ایرنا؛ مرادعلی تاتار فرماندار شهرستان دالاهو در جریان سفر استاندار کرمانشاه به این شهرستان اعلام کرد که در هفته دولت امسال 60 پروژه با حدود 490 میلیارد ریال اعتبار افتتاح و کلنگ زنی می شود که با افتتاح این تعداد طرح برای 562 نفر شغل ایجاد شده است.
بهره برداری از کارخانه آسفالت دالاهو اولین طرحی بود که در سفر استاندار به شهرستان دالاهو افتتاح شد، این واحد با ظرفیت تولیدی 120 تن، اشتغال زایی 23 نفر و سرمایه‌گذاری 35میلیارد ریال آغاز به کار کرد.
افتتاح طرح گازرسانی به 12روستای شهرستان دالاهو از دیگر طرح هایی بود که بهره برداری از آن به دست استاندار کرمانشاه انجام شد.
شهرستان دالاهو در حدود 100کیلومتری کرمانشاه واقع شده و حدود 36هزار نفر جمعیت دارد که در سه شهر و 130روستا ساکن هستند و به گفته فرماندار این شهرستان تا پایان امسال به 60روستای استان گازرسانی می شود.
افتتاح مرغداری گوشتی ۲۰ هزار قطعه ای ریجاب با سرمایه گذاری 10 میلیارد ریال از دیگر طرح هایی بود که با حضور استاندار کرمانشاه بهره برداری از آن آغاز شد.
در سفر استاندار کرمانشاه به شهرستان دالاهو همچنین کارخانه چشمه سار ماندگار کارینا دالاهو که در مرحله اول فعالیت خود برای 25تن اشتغال ایجاد کرده و آب آشامیدنی بدون نیترات با برند امرتات و سرتک تولید می کند مورد بازدید قرار گرفت.
همچنین در ادامه این سفر عملیات اجرایی طرح آبیاری باغات شهر کرند در حجم عملیاتی 167 هکتار با اعتبار 26میلیارد و 720میلیون ریال و اشتغالزایی 167 نفر آغاز شد.
آیین رونمایی از طرح طراحی و تولید دستگاه مکانیزه کاشت داشت و برداشت نخود بهاره و پاییزه توسط شرکت دانش بنیاد رفاه صنعت دالاهو از دیگر برنامه هایی بود که با حضور استاندار کرمانشاه انجام شد.
3033/7457خبرنگار:جواد الماسی **انتشار دهنده:فرزاد نویدی

نظر خود را ثبت کنید