ارسال 180 اثر به جشنواره استانی شعر فجر خدابنده

زنجان - ایرنا- دبیر جشنواره استانی شعر فجر خدابنده گفت: 180 اثر از سطح استان زنجان در زمینه های مختلف شعر کلاسیک و نو فارسی و ترکی، دلنوشته، داستان کوتاه و مقاله ادبی به این جشنواره ارسال شد.
رحمت خداکرمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این جشنواره سال گذشته در گستره شهرستانی برگزار شد، افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، جشنواره شعر فجر خدابنده، امسال در سطح استانی برگزار شد و با توجه به استقبال فعالان حوزه فرهنگ و ادب از جشنواره، تلاش بر این است تا سال آینده، این جشنواره در گستره استان های شمال غرب کشور برگزار شود.
وی رونق و گسترش فعالیت های فرهنگی و ادبی و حمایت از فعالان حوزه فرهنگ و ادب را از اهداف جشنواره شعر فجر خدابنده برشمرد و ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، چهره های برجسته عرصه شعر و ادب استان های شمال غرب کشور نیز به صورت مهمان در این جشنواره حضور خواهند داشت و برگزاری کارگاه های آموزشی نیز از برنامه های جنبی جشنواره خواهد بود.
خداکرمی با بیان اینکه بیشتر آثار ارسال شده به جشنواره استانی شعر فجر خدابنده به ترتیب از شهرستان های ابهر، زنجان و خدابنده هستند، اظهار کرد: با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، آثار برگزیده دوره قبل و نیز این دوره جشنواره در قالب یک مجموعه آثار به چاپ خواهد رسید.
به گزارش ایرنا، آیین اختتامیه جشنواره استانی شعر فجر خدابنده، پنجشنبه هفته جاری/ 14 بهمن/ ساعت 14، در فرهنگسرای اشراق شهر قیدار برگزار می شود.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی

نظر خود را ثبت کنید