زئوس شانزده ساله شد

شمع ۱۶ سالگی برای حرفه‌ای‌ترین شرکت طراحی وب جنوب کشور

  • تاریخ انتشار : 1396/6/22 ساعت : 16:33 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : فارس
جشن شانزدهمین سال فعالیت شرکت طراحی وب «زئوس» در آستانه عیدسعیدغدیر با حضور تنی چند از مسئولان فارس و مدیران حوزه آی تی استان، مشتریان، کارکنان و خانواده کارکنان این شرکت برگزار شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، در این رویداد، مهرآفرین وثوقی، دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان فارس، دکتر شایگان رییس دانشکده مهندسی دانشگاه آزاد شیراز، علی رهایی مدیر روابط عمومی اتاق اصناف و رییس هیات وزنه‌برداری استان فارس، سیدمهدی میرعظیمی نویسنده و طرح‌پرداز کتاب‌های یک صفحه‌ای، آریا گلنشین مدیرعامل شرکت توسعه فناوری اطلاعات پردیس و سینا دوازده امامی مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت پردیس حضور داشتند.

 حامد فقیهی هنرمند محبوب شیراز نیز در این رویداد که با اجرای محسن آزادی، مجری سرشناس شیرازی بود به اجرای برنامه پرداخت و یکی از تازه‌ترین ساخته‌های خود را نیز تقدیم حاضران در این مراسم کرد.

شانزدهمین سالگرد فعالیت شرکت «زئوس » شانزده، شش، نود و شش بود و به همین مناسبت از شانزده نفر از کارکنان این شرکت با اهدای تندیس قدردانی شد.

صادرات خدمات آی‌تی از فارس به آسیا و اروپا

مهندس مرتضی امینی مقدم‌ مدیرعامل شرکت زئوس نیز در این رویداد، با اشاره به فراز و فرودهای ۱۶ سال خدمات‌دهی در حوزه آی تی و طراحی وب سایت، از اعتماد مشتریان به این برند قدردانی کرد.

وی موفقیت  نسبی مجموعه تحت مدیریتش را ماحصل تلاش و دانش همکارانش خواند و تاکید کرد: زئوس تلاش کرده همواره خود را به روز نگه دارد.

مدیرعامل شرکت زئوس در مراسم گرامی‌داشت شانزدهمین سال فعالیت این شرکت طی سخنانی ابراز کرد: از روز اول چند هدف را سرلوحه کارمان قرار دادیم و قرارمان این بود که از زیر بار مسئولیت شانه خالی نکنیم ؛ شرکت را سرپا نگه داریم و هرگز اجازه تعطیل شدن مجموعه را ندهیم. در این راه، برای آن که بتوانیم محصولاتمان را به مردم معرفی کنیم و مزایای بهره‌مندی از آن‌ها را جا بیندازیم، سختی کشیدیم و درنهایت موفق شدیم تبلیغات را در فضای اینترنتی معمول کنیم.

وی با تأکید بر اینکه همواره در تلاش برای به‌روزکردن فعالیت‌های خود بوده‌ایم، ادامه داد: همچنان می‌توانیم علم و دانش‌مان را ارتقا دهیم؛ به همین منظور به صورت مداوم دوره‌های آموزش ضمن کار را برای کارکنان پیش‌بینی کرده‌ایم.

امینی‌مقدم در خصوص دشواری‌های کسب‌وکار اینترنتی گفت: باید از جامعه برنامه‌نویسان حمایت کرد؛‌ زیرا برنامه‌نویسی کار سختی است و کار ما با ارائه محصول تمام نمی‌شود، بلکه باید با پشتیبانی مناسب مشتری را راضی نگاه‌ داریم؛ ‌همچنین به این دلیل که طراحی وب تاحدودی به سلیقه مشتری نیز بستگی دارد، توجیه آن‌ها در برخی موارد کمی دشوار است. البته ما همواره بنای‌ کارمان را بر صداقت و مشتری‌مداری گذاشته‌ایم.

این کارآفرین در توضیح برنامه‌های پیش‌روی این مجموعه با تاکید بر تلاش «زئوس» برای افزایش سهم از بازار آی تی در کشور گفت: در حال حاضر در حال توسعه خدمات خود و گسترش صادرات خدمات آی تی به کشورهای  حاشیه خلیج فارس هستیم؛ در این راستا نیز شعبه شرکت در امارات فعال شده است. همچنین به صورت پیوسته خدماتی به مشتریان خود در آسیا و اروپا ارایه می‌دهیم و دنبال توسعه سهم خود در این بازار هم هستیم.

زئوس و ایجاد امنیت برای مشتریان

دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان فارس در آیین گرامی‌داشت شانزدهمین سال فعالیت شرکت زئوس با اشاره به اینکه شیراز قلب تپنده آی‌تی در کشور است، گفت: گاهی برخی بی‌مهری‌ها موجب می‌شود شرکت‌های حوزه آی‌تی از شیراز هجرت کنند، همان‌گونه که امروز می‌بینیم بسیاری از فعالان برتر این حوزه در پایتخت و حتی اروپا و امریکا، شیرازی هستند.

مهرآفرین وثوقی شرکت زئوس را از شرکت‌های موفق حوزه آی‌تی نامید و گفت: نقطه قوت شرکت زئوس این است که هرگز تاکنون هیچ‌گونه شکایتی از آن ها ثبت نشده است و این موضوع نشان می‌دهد که آن‌ها توانسته‌اند امنیت را برای مشتری به‌وجود آورند.

وی در ادامه وجه تمایز شرکت زئوس را از دیگر شرکت‌های رایانه‌ای فراهم‌آوردن بستری امن برای مشتریان دانست و افزود: ‌جدای از اینکه زئوس از لحاظ تکنیک و کار تخصصی کاملاً حرفه‌ای است، از نظر پشتیبانی نیز امکانات شایان‌توجهی برای مشتری فراهم می‌کند و می‌توان حتی در امور مدیریتی روی آن‌ها حساب کرد.

تقدیر رییس هیات وزنه برداری فارس از زئوس 

علی رهایی، مسئول روابط عمومی اتاق اصناف و رییس هیات وزنه‌برداری استان فارس از دیگر مهمانان مراسم ۱۶سالگی شرکت زئوس بود؛ وی با تقدیم لوح تقدیری از طرف این هیات به مدیرعامل زئوس، از این شرکت قدردانی کرد.

رهایی گفت: یکی از مشکلاتی که همیشه پس از راه‌اندازی سایت با آن مواجه بودیم، موضوع پشتیبانی بود. معمولاً شرکت‌های فعال در این زمینه به‌خوبی قادر به حمایت از مشتریان نیستند و به‌سختی و با مشکلات فراوان رفع ایراد می‌کنند تا آن که با شرکت زئوس آشنا شدیم و اولین سفارش را به آن‌ها دادیم و بعد نیز از حمایت و پشتیبانی آنان برخوردار شدیم و تا امروز شش سال است که به‌همین واسطه با این شرکت در ارتباط هستیم.

وی گفت: در ادامه فعالیت با این شرکت، متوجه برخی فعالیت‌های جانبی آنان در زمینه حمایت مالی از گروه‌ها و تیم‌های مختلف در خارج از استان شدیم.

رهایی که به‌تازگی به سمت رئیس هیئت وزنه‌برداری استان فارس نیز منصوب شده است،‌ ادامه داد: ورزش فارس در فقر و محرومیت است و در هیچ رشته‌ای حامی ندارد، اینکه شرکتی در استان فارس به حمایت مالی از تیم‌ها و گروه‌های مختلف در سطح ملی و خارج از حیطه استان بپردازد، برای ما شایان توجه بود؛ بدین‌ترتیب پس از پذیرش مسئولان برای جلب حمایت شرکت زئوس گفت‌وگوهایی کردیم و آنان نیز با گشاده‌رویی اعلام حمایت کردند.

رهایی قدم اول حمایت شرکت زئوس را در حوزه وزنه‌برداری تهیه سایت هیات وزنه‌برداری عنوان کرد و افزود: این شرکت هم‌اکنون حامی تیم جوانان وزنه‌برداری استان فارس برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشوری در مراغه است.

وی با تأکید بر اینکه مهمترین اصلی که این شرکت در روابط خود مدنظر دارد، تعهد و تخصص در طراحی سایت و مشاوره‌دهی در به‌روزرسانی آن است، گفت: مشاوره‌های گروه زئوس  برای ما توام با خلاقیت و نوآوری بوده است، آنان پیش از آن که بخواهیم، پیشنهادهایی برای بهبود عملکرد سایت ارائه می‌دهند و حتی اگر سفارش‌های اعلامی به آن‌ها هزینه‌بردارتر از طرح پیشنهادی خودشان باشد، با چشم‌پوشی از سودآوری مالی راه‌های بهینه و  کم‌هزینه‌تری را معرفی می‌کنند و همین موضوع باعث ارتباط بلندمدت با آن‌ها می‌شود.

زئوس؛ یکی از حرفه‌ای‌ترین‌ها

رییس دانشکده مهندسی دانشگاه آزاد شیراز، که یکی از مهمانان این رویداد بود، گسترش استفاده از دنیای مجازی را در سال‌های اخیر باعث رشد شرکت‌های خدمات‌رسان در حوزه فعالیت‌های تخصصی طراحی محیط‌های اینترنتی دانست و شرکت زئوس را در این زمینه از شرکت‌های حرفه‌ای طراحی وب سایت در شیراز و فارس معرفی کرد.

محمدامین شایگان با اشاره به آشنایی با مهندس امینی‌مقدم در دوره دانشجویی وی در دانشگاه، آشنایی با حوزه کاری و به‌روز بودن را رمز ماندگاری در فعالیت‌های مربوط به وب برشمرد و گفت: برای اینکه کسی در کاری موفق شود باید در حوزه اطلاعات برترین باشد و شرکت زئوس در این زمینه عملکردی علمی دارد.

اهمیت اطمینان‌بخشی به مشتریان

طراح و ایده‌پرداز پروژه کتاب یک‌صفحه‌ای که دیرزمانی است تیم زئوس را می‌شناسد،‌ این شرکت را ثمره اندیشه‌ و تربیتی خوب به همراه تلاش و کوشش و پشتکار می‌داند.

سیدمهدی میرعظیمی مهم‌ترین ویژگی فعالیت حرفه‌ای شرکت زئوس را اطمینان‌بخشی به مشتریان خواند و ابراز داشت: صداقت و  پشتکار و برخورداری از دانش فنی نقاط قوت گروه زئوس به‌شمار می‌رود.

جلب رضایت صددرصدی مشتری

مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت پردیس با اشاره به اینکه بخشی از پروژه‌های عظیم این شرکت به دست شرکت زئوس اداره می‌شود، گفت: شرکت زئوس با تبحری خاص در حوزه طراحی وب‌سایت فعالیت می‌کند و از جنبه اجرایی و کیفیت کار از درجه‌ای عالی برخوردار است؛‌ همچنین از نظر روابط عمومی و مشتری‌مداری سعی در جلب رضایت صددرصدی مشتری دارد.

سینادوازده‌امامی بر اهمیت پشتیبانی پروژه‌های اینترنتی تأکید کرد و گفت: چون در این حوزه‌ها هر آن ممکن است مشکلاتی به وجود بیاید که واکنش‌ نشان‌دادن به آن‌ها بسیار حائز اهمیت است، می‌توان گفت عملکرد تیم زئوس مخصوصاً در این زمینه، در یک کلام شرافتمندانه است.

مدیرعامل شرکت توسعه فناوری اطلاعات پردیس که در زمینه ایجاد و بهره‌برداری از پلت‌فرم‌های اینترنتی فعالیت می‌کند، شرکت زئوس را معتبرترین برند  طراحی وب در جنوب کشور دانست و گفت: همکاری با شرکت زئوس را از این رو شروع کردیم که می‌دانستیم پلت‌فرم‌ها را ازنظر برنامه‌ریزی و وب‌دیزاین به بهترین نحو ارائه می‌دهد.

آریا گلنشین با تأکید بر اینکه یک شرکت اینترنتی زمانی موفق است که بتواند در حوزه‌هایی تخصصی تبحر داشته باشد، عنوان کرد: رمز موفقیت و وجه ممیزه زئوس از دیگر شرکت‌ها ورود به حوزه‌هایی است که دیگران به آن وارد نشده‌اند؛ به‌بیان دیگر تنها شرکتی که در جنوب کشور می‌تواند از نظر برنامه‌نویسی از تکنیک‌ها و دستاوردهای مدرن در این حوزه برخوردار باشد، زئوس است.

درباره زئوس

شرکت «زئوس رایانه نماد پارس»، با برند زئوس،  در حوزه طراحی و تولید نرم‌افزارهای تحت وب و بهینه‌سازی سایت(سئو) در سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرد.

این شرکت طی دو سال اخیر شایسته دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شده است؛ همچنین علاوه بر دریافت گواهینامه‌های متعدد بین‌المللی، از معدود شرکت‌های فعال در حوزه آی تی فارس است که گواهینامه ایزو ۲۷۰۰۱، مدیریت امنیت اطلاعات را دریافت کرده است.

این مجموعه در حال حاضر یکی از فعال‌ترین اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان فارس است و علاوه بر شیراز به سازمان‌ها و مجموعه‌هایی در تمام نقاط کشور، آسیا خصوصا کشورهای حوزه خلیج فارس و اروپا خدمات‌رسانی می‌کند.





انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید