کشاورزی , افتتاح میدان تره بار , نجف آباد " />

باحضور وزیرجهادکشاورزی و خانواده شهید حججی؛

بزرگترین میدان میوه و تره بار غرب اصفهان در نجف آباد افتتاح شد

اصفهان-ایرنا- بزرگترین میدان میوه و تره بار غرب استان اصفهان پنجشنبه باحضور وزیر جهاد کشاورزی و خانواده محسن حججی شهید مدافع حرم در شهرستان نجف آباد افتتاح شد.
به گزارش ایرنا میدان میوه و تره بار بهار آزادی نجف آباد با هزینه ای بالغ بر 65 میلیارد تومان توسط شهرداری نجف آباد و مشارکت بخش خصوصی در زمینی به مساحت 62 هزار مترمربع و زیر بنای 28 هزار مترمربع ساخته شده است .
این میدان دارای 71 غرفه، پارکینگ، رستوران، مسجد و چهار باسکول است.
در این مراسم وزیر جهاد کشاورزی گفت: باتوجه به خشکسالی منطقه وکمبود ومحدودیتهای منابع آبی باید به سمت تولیدات گلخانه ای رفت زیرا دراین روش در یک هکتار زمین برای ده نفر ایجاد اشتغال می شود و مصرف آب هم 80 درصد کاهش پیدا می کند.
محمود حجتی رویکرد و سیاست دولت را در شرایط فعلی صرفه جویی آب و حمایت از تولیدات گلخانه ای عنوان کرد و افزود: استان اصفهان از لحاظ تولیدات دامی و محصولات باغی در رتبه های برتر کشور قرار دارد.
دراین مراسم استاندار اصفهان بابیان اینکه در یکماه فعالیت دولت جدید 5 عضو کابینه دولت از استان اصفهان بازدید کردند گفت: این حضور نشانه این است که دولت جناب آقای روحانی نگاه ویژه ای به این استان دارد که این نوید سرعت وپیشرفت در فعالیتهای استان است.
رسول زرگرپور افزود: نجف آباد از دیرباز یکی مراکز مهم تولیدات و عرصه محصولات کشاوری و باغی و فراورده های دامی بوده است .
شهرستان نجف آباد در 30 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
خبرنگار: کریمی انتشار: سلطانمرادی

نظر خود را ثبت کنید