پیش‌بینی جابجایی 500 هزار زائر اربعین از طریق جاده‌های کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه پیش‌بینی کرد، حدود 500 هزار زائر اربعین امسال از طریق جاده‌های استان جابجا شوند.

به گزارش ایسنا، بهمن خسروانی با پیش‌بینی تردد 500 هزار زائر در ایام اربعین از استان کرمانشاه، عنوان کرد: برنامه‌ ریزی‌ لازم برای جابجایی زوار انجام شده است.

وی افزود: مقرر شده کلیه ناوگان برون شهری در این ایام، بویژه در زمان بازگشت زوار درگیر جابجایی زائرین باشند و کلیه سرویس‌های متفرقه لغو شود.

 به گفته این مسئول، پس از رایزنی‌های لازم و در صورتی که ناوگان کمکی از خارج استان در اختیار باشد، چند سرویس فوق العاده به مسیرهای خاص اختصاص داده می‌شود .

خسروانی در خصوص آمادگی ناوگان حمل و نقل برون شهری استان نیز عنوان کرد: تعداد 218 دستگاه اتوبوس، 1222 دستگاه مینی بوس و 1198 دستگاه خودروی سواری کرایه در سطح استان آماده جابجایی زائرین حسینی هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این امکان وجود دارد که از ظرفیت‌ ناوگان عمومی داخل شهری نیز در جابجایی مسافرین از قصرشیرین تا مرز خسروی استفاده شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: بطور معمول هر ساله بیشترین حجم تردد و جابجایی از پایان روز اربعین شروع و تا دو هفته بعد در مسیر برگشت ادامه خواهد داشت و در این خصوص هم آمادگی‌های لازم را داریم.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید