تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س):

سیاسی شدن، آسیب ترویج سبک زندگی اسلامی است

  • تاریخ انتشار : 1396/6/26 ساعت : 13:35 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : قم
تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با بیان اینکه برای سبک زندگی اسلامی ویژه دولتی‌ها باید کار جدی‌تری انجام شود، گفت: دولتی‌ها سبک زندگی جامعه را با مدیریت خود مورد تاثیر قرار می‌دهند به همین علت باید در این عرصه ورود جدی فراتر از یک نوشته داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، آیت‌ الله سید محمد سعیدی در دیدار با مسؤؤلان موسسه فرهنگی هنری سبک زندگی آل یاسین در سالن محراب،‌ با اشاره به اینکه سفر حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) از مدینه تا مرو باید مورد بررسی قرار گیرد، اظهار کرد: سفرنامه‌ها جاذبه زیادی برای مردم دارند به ویژه زمانی که این سفر به امام هشتم اختصاص داشته باشد.
وی اضافه کرد: باید به آفات و آسیب خارج شدن از سبک زندگی اسلامی توجه داشته باشیم به این معنا که در این موسسه فقط باید به موضوع سبک زندگی اسلامی توجه شود؛ برای این سبک باید متخصصان را تربیت کنیم تا این افراد به جایگاه مرجعیت در حوزه سبک زندگی اسلامی برسند.
تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با تاکید بر اینکه موسسه باید از سیاسی شدن پرهیز کند، تصریح کرد: این موضوع یکی از آسیب‌هایی است که باید مراقب آن باشیم.
وی با بیان اینکه برای سبک زندگی اسلامی ویژه دولتی‌ها باید کار جدی‌تری انجام شود، عنوان کرد: دولتی‌ها سبک زندگی جامعه را با مدیریت خود مورد تاثیر قرار می‌دهند به همین علت باید در این عرصه ورود جدی فراتر از یک نوشته داشته باشیم.
سعیدی از عقاید به عنوان یکی از اصول مهم در سبک زندگی اسلامی نام برد و مطرح کرد: حضرت معصومه (س) در عرصه‌های مختلف اسوه‌ای برای مردم جامعه هستند به همین علت در حرم مطهر باید آموزه‌های زندگی این بانوی کریمه احیا شود.


انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید