ایسنا گزارش می دهد:

آخرین وضعیت مصدومان حادثه تله کابین رامسر

مدیر شبکه بهداشت و درمان رامسر آخرین وضعیت جسمانی مجروحان حادثه تله کابین حاد این شهرستان را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، ابراهیم ناظریان در بازدید از مجروحان حادثه تله کابین در بیمارستان امام سجاد(ع) رامسر، اظهار کرد: دو نفر از مجروحان حادثه به منظور ادامه درمان به بیمارستان پورسینا رشت منتقل شدند و مابقی مصدومان به صورت سرپایی تحت درمان قرار دارند.

وی از آمادگی همه پرسنل بیمارستان در تمامی بخش ها خبر داد و گفت: از آغاز اعزام مجروحان حادثه به بیمارستان امام سجاد پرسنل به صورت اورژانسی آنها را تحت درمان قرار دادند.

*آخرین وضعیت مصدومان از زبان خودشان

یکی از مجروحان این حادثه نیز در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پس از حرکت تله کابین در ابتدای مسیر به دیوار بتنی کنار درب برخورد کردیم و صندلی های داخل تله کابین شکستند و پس از کمی حرکت به جلو متوقف شد.

یکی دیگر از مجروحان حادثه نیز گفت: سیم تله کابین شل و از داخل ریل جدا شد و پس از حرکت به سمت پایین هدایت شد و روی دیوار گیر کرد و پس از  تکان خوردن به کف کابین پرتاب شدیم‌.

به گزارش ایسنا، دو نفر از مجروحان حادثه به منظور مشاوره جراح مغز و اعصاب دکتر شاهرخ یوسف‌زاده به بیمارستان پورسینا رشت اعزام و یکی از بیماران برای ویزیت دکتر حق بین حراج مغز و اعصاب به بیمارستان شهید رجایی تنکابن اعزام شدند و یک بیمار دچار شکستگی بینی شد که در بخش بستری بوده و سه بیمار سرپایی مداوا شدند و مشکل خاصی ندارند.


انتهای پیام

نظر خود را ثبت کنید