بازسازی , عتبات , عالیات " />

همراهی 30میلیارد ریالی سالانه البرزی ها برای بازسازی عتبات عالیات

کرج –ایرنا – مسئول امور بانوان ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز گفت: سالانه از محل نذورات مردمی این استان 30 میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات جمع آوری می شود.
به گزارش ایرنا، زهرا میرزاپور روز دوشنبه درحاشیه همایش هم نوا با حضرت زینب کبری (ع) در گفت و گو با ایرنا افزود: امروز استان البرز در تمام پروژه های بازسازی عتبات عالیات مشارکت دارد و بصورت اختصاصی دو پروژه حبیب بن مظاهر(ع) و درهای آقا سید محمد (ع) را برعهده گرفته است.
وی ادامه داد: پروژه حبیب بن مظاهر(ع) از جمله پروژه های بازسازی عتبات عالیات اکنون از محل نذورات مردمی به پایان رسیده است.
میرزا پور گفت: پروژه های صحن حضرت زهرا(س) که دو فازآن به اتمام رسیده و مابقی تا پایان سالجاری انجام می شود ، صحن حضرت زینب کبری که سال گذشته شروع شده و خواهران ستاد بازسازی عتبات عالیات درآن مشارکت دارند از دیگر مشارکت های مردمی در این زمینه به شمارمی رود.
وی اضافه کرد: امروز پایگاه های جمع آوری نذورات مردمی برای بازسازی عتبات عالیات در تمام استان فعال هستند و تفاهم نامه ای با بسیج دراین زمینه منعقد شده است.
حجت الاسلام ادیب یزدی خطیب این همایش نیز نقش بانوان را در زنده نگه داشتن قیام عاشورا بی بدیل خواند و بر مشارکت هرچه بیشتر بانوان در امور مذهبی و فرهنگی تاکید کرد.
8029/1535خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده:داریوش غفاری

نظر خود را ثبت کنید