تصادف 5 خودرو در تهران/ 2 کشته 2 زخمی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف 5 دستگاه خودرو به همراه یک دستگاه موتورسیکلت در جاده ورامین خبر داد و گفت: این حادثه رانندگی 2 کشته و 2 زخمی برجا گذاشت.

به گزارش ایرنا، سید جلال ملکی   افزود: ساعت 6:08 صبح امروز حادثه تصادف چندین دستگاه خودرو در مسیر جنوب به شمال جاده ورامین نرسیده به روستای قلعه نو به سامانه 125 اعلام و ماموران 2 ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.


وی با بیان اینکه بدلیل وقوع این تصادف ترافیک سنگینی در مسیر منتهی به محل حادثه ایجاد شده بود ادامه داد: آتش نشانان مجبور شدن از لاین مخالف جاده خود را به محل حادثه رسانده که در این تصادف 3 دستگاه پراید؛ یک پژو 405؛ یک مینی بوس شخصی به همراه یک دستگاه موتورسیکلت بایکدیگر برخورد کرده بودند.

ملکی ادامه داد: راکب موتورسیکلت که یک مرد جوان بر سطح جاده پرتاب شده بود به تایید عوامل اورژانس بدلیل شدت جراحات وارده جان باخت.

وی با بیان اینکه 3 سرنشین مرد نیز در اتاقک ویران شده خودروی پراید گرفتار بودند خاطرنشان کرد: آتش نشانان هر 3 نفر را از داخل اتاقک ویران شده خودروی پراید خارج کردند که به تایید عوامل اورژانس یک نفر از آنها جان باخت و 2 نفر نیز بدلیل مصدومیت راهی مراکز درمانی شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران یادآور شد: این تصادف سنگین منجر به کشته و زخمی شدن 4 نفر شد و علت این تصادف نیز در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور قرار دارد.

نظر خود را ثبت کنید