معاون وزیر آموزش و پرورش:

مدرسه‌سازی، استمرار رسالت انبیاست

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: مدرسه‌سازی، استمرار رسالت انبیاست.

  به گزارش ایسنا، علی زرافشان در آیین بهره‌برداری از مدرسه خیرساز امام رضا(ع) و مدرسه اعظم شهرستان مرند با قدردانی از خیر مدرسه ساز - حاجیه خانم ملاعیسی افزود: با آغاز بکار فعالیت این مدرسه، خانم ملاعیسی باقیات الصالحات ارزشمندی را برای پدر و مادر خود به ارمغان آورد.

وی با قدردانی از فعالیت خیران مدرسه‌ساز در شهرستان مرند، اظهار کرد: این شهرستان رتبه اول کشوری در حوزه مدرسه‌سازی توسط خیرین را از آن خود کرده است.

وی با اشاره به اهمیت کار مدرسه‌سازی توسط خیرین ابراز کرد: در بین کارهای خیر، مدرسه‌سازی از اهمیت بسزایی برخوردار است و برکات زیادی را برای جامعه به همراه دارد.

معاون وزیر آموزش و پرورش در همین راستا اظهار کرد: مدرسه‌سازی، ادامه رسالت انبیاست و به لیل اینکه مدرسه سازی بسیاری از مردم را از جاهلیت خارج می‌کند، اهمیت بسیار زیادی دارد.

زرافشان همچنین با تاکید بر لزوم فرهنگ‌سازی در زمینه افزایش مشارکت خیرین در مدرسه‌سازی عنوان کرد: انتظار داریم که خیرین علاوه بر اینکه خیرات می‌کنند، خیرساز نیز باشند.

وی با بیان اینکه خانم ملاعیسی با احداث این مدرسه برای جامعه و بخصوص دانش آموزان این مدرسه و خانواده‌های آن‌ها ایثار کرد، گفت: دانش آموزان با بهتر درس خواندن و تقویت رشد علمی جمهوری اسلامی ایران می‌توانند پاسخی بسیار مناسب برای ایثار و فداکاری خانم ملاعیسی بدهند.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید