جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

دشمن به دنبال گرفتن عناصر قدرت از ایران است

  • تاریخ انتشار : 1396/6/29 ساعت : 18:36 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : قم
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: دشمن به دنبال آن است که عناصر قدرت را از ایران بگیرد؛ این عناصر، عناصر قدرت جمهوری اسلامی هستند و به هیچ عنوان نباید آن‌ها را با کلک تعامل و مذاکره به دشمن داد.

به گزارش ایسنا، حجت‎الاسلام والمسلمین حاجی صادقی  در دوره تربیتی مبلغ بسیج با عنوان هادیان بصیرت در مجتمع یاوران مهدی(عج) گفت: دشمنان انقلاب از دوره صدر اسلام شیوه مذاکره را به عنوان یکی از کارآمدترین روش‎ها برگزیده بودند و توانسته بودند چالش‎های زیادی برای انقلاب و اسلام ایجاد کنند.

وی افزود: ترامپ که امروز بیان می‎کند که برجام بدترین قرارداد است به این نتیجه رسیده است که آمریکا به آن‌چه که دنبال آن بوده رسیده است و از این به بعد برجام به ضرر آمریکا است.

وی گفت: اوباما در جلسه تودیع خود گفت که با تعامل ایران را چنان متوقف کردیم که با هیچ اسلحه‎ای نمی‎توانستیم این کار را انجام دهیم؛ اگر با بمب اتمی می‎توانستند مراکز هسته ای را بزنند ایران برای دو سال متوقف می‌شد ولی با مذاکرات برای همیشه متوقف شد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: آن‌ها بیان می‎کنند که ابرقدرتی به نام شوروی را با تعامل شکستیم؛ می‌گویند برای نابودی شوروی تقابل شوروی با خود را از سطح ایدئولوژیک به استراتژیک تنزل دادیم؛ نیکسون ۴۷۰ هفته کتاب نوشته است که لیبرالیسم غربی در مقابل سوسیالیسم شکست می‌خورد و بر همین دلیل این سطح را به بحث استراتژیک تنزل دادیم.

وی اظهار کرد: دشمنان بیان می‎کنند که در ایران هم باید این بحث را از ایدئولوژی به شیوه‎ها بکشانیم؛ دشمنان بیان می‌کنند صدها موسسه پژوهشی دولتی و غیر دولتی را مامور کرده‎اند که بزرگترین تهدیدات مرتبط به آمریکا را بازشناسی و ارایه کند.

وی افزود: به همین منظور دفتری در کاخ سفید به این موارد را بررسی کرد و اولین دشمنی که همه آنها مطرح کردند، انقلاب اسلامی است و دومین مطلبی که بیان کردند آن بود که نابودی انقلاب تنها از راه جنگ نرم و تعامل است زیرا محور عملیات نرم، تعامل است.

وی گفت: دلیل دیگر آن‌هاست که وضعیت خوبی فراهم شده است که بتوانند با این دولت به تعامل برسند؛ زیرا تابلوی این دولت تعامل است؛ آمریکایی‎ها بیان می‌کردند که آرزوی می‌کردیم یک دست از ایران برای تعامل ببنیم ولی امروز دست‌هایی از درون انقلاب دراز است.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید