صحبت‌های دختران بسکتبال ایران بعد از اولین پیروزی بین‌المللی

ملی‌پوشان بسکتبال بانوان ایران بعد از اولین پیروزی در بازی‌های داخل سالن درباره دیدار برابر افغانستان از این موفقیت سخن گفتند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان ایران در اولین دیدارش از بازی‌های داخل سالن آسیا افغانستان را ۲۱ بر ۴ شکست داد.

افسانه حسن نایبی سرمربی تیم ملی بعد از این برد اظهار کرد: اولین مسابقه ما بود که برابر این تیم برگزار شد و بازیکنان با قدرت خوبی وارد میدان شدند و عملکرد قابل قبولی داشتند و به برتری رسیدند. بازی دوم ما برابر چین تایپه خواهد بود که امیدوارم دختران در این مسابقه نیز با قدرت وارد میدان شوند و این حریف را نیز شکست بدهند. عملکرد تیم خیلی خوب بود و انشاءالله به عنوان تیم اول راهی مرحله بعدی می‌شویم.

دلارام وکیلی بازیکن امتیازآور تیم ملی نیز بیان کرد: عملکرد بسیار خوبی داشتیم و توانستیم قبل از پایان زمان مسابقه به امتیاز ۲۱ برسیم و برنده دیدار شویم. دو ساعت دیگر باید به مصاف چین تایپه برویم و امیدوارم در مسابقه دوم نیز بتوانیم حریفمان را شکست دهیم. به نظرم شروع خوبی داشتیم و انشاءالله با همین روند ادامه بدهیم. 

گلاره کاکاونپور کاپیتان تیم ملی نیز بیان کرد: این اولین بازی رسمی برون مرزی ما است چرا که به تازگی مجوز فیبا صادر شده است و به نظرم در اولین دیدار نمایش خیلی خوبی داشتیم و توانستیم برنده شویم. در بازی دوم نیز باید به مصاف چین تایپه برویم و امیدوارم در آن مسابقه نیز با عملکردی خوب حریفمان را شکست بدهیم.

آیرین آرتوریان نیز تصریح کرد: در اولین بازی رسمی که تیم ملی بانوان در آن حاضر شده عملکرد خوبی داشتیم و افغانستان را شکست دادیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم که در این تورنمنت بتوانیم جایگاهی شایسته برای ایران کسب کنیم.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید