استاندار کرمانشاه خبر داد:

آمادگی سرمایه گذاران برای ساخت آزادراه همدان - کرمانشاه و کرمانشاه - ایلام

استاندار کرمانشاه از اعلام آمادگی چند سرمایه گذار داخلی و خارجی برای تبدیل چند محور در استان از جمله همدان به کرمانشاه و کرمانشاه به ایلام به آزادراه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا٬ اسدالله رازانی در جلسه کارگروه گردشگری استان اظهارکرد: در حال حاضر چند سرمایه گذار داخلی و خارجی آمادگی خود را برای اجرای آزادراه همدان به کرمانشاه و کرمانشاه به ایلام و خسروی به وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده اند.

وی ادامه داد: بر این اساس نیاز است که پهنای کریدور گردشگری بیستون - تاق بستان با نگاه ویژه تری برابر با ویژگیهای آزادراه دیده شود. همچنین ورودی بیستون از سمت همدان نیز نیازمند یک بازتعریف کلی و ساماندهی مجدد است.

وی خاطرنشان کرد: مدتهاست که ذهن مردم استان کرمانشاه درگیر ابرپروژه بیستون-تاق بستان شده و  انتظار عمومی این است که مراحل مشخص تری از اجرای این پروژه را ببینند.

استاندار کرمانشاه یادآور شد: نکته مثبت این ابرپروژه داشتن مصوبه سفر مقام معظم رهبری در خصوص عقب نشینی پادگانهای موجود در طول این مسیر است که خود این مصوبه٬ راه طولانی و مهمی است که طی شده است.

وی تاکید کرد: باید برنامه مشخصی برای سال ۹۶ این پروژه تعریف کنیم و همچنین برای سال آینده مشخص شود کدام بخش از کارها باید به انجام برسند. این ابرپروژه یک بحث ادامه دار و طولانی مدت است.


انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید