اعتبار , افزایش , خراسان شمالی " />

اعتبارات خراسان شمالی به 7700 میلیارد ریال افزایش یافت

بجنورد- ایرنا- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی با اشاره به ابلاغ اخیر اعتبارات سفر رهبر انقلاب به استان گفت: امسال میزان اعتبارات این استان از پنج هزار و 700 میلیارد ریال به هفت هزار و 700 میلیارد ریال افزایش ‌یافته است.
مجید پورعیسی پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اخیرا یکهزار و 10 میلیارد ریال از اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب ابلاغ‌ شده است و هفته گذشته نیز دکتر نوبخت با تخصیص 980 میلیارد ریال اعتبار برای سرعت دادن به اجرای پروژه راهسازی محور بجنورد-گلستان موافقت کرد.
وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به ابلاغ اعتبارات برای بازسازی مناطق زلزله زده در این استان گفت: این اعتبارات ابلاغ شده و بانک های عامل نیز اعتبارات را به شعب خود ابلاغ کرده اند.
وی افزود: این اعتبارات تسهیلاتی تا 2 هفته آینده به دست می رسد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: از بانک‌های عامل و بنیاد مسکن انتظار می رود اقدامات لازم برای جبران خسارات و بازسازی منازل خسارت دیده از زلزله را در دستور کار خود قرار دهند.
پورعیسی به اعتبارات مربوط به اشتغال اشاره کرد و گفت: ایجاد اشتغال فراگیر و حمایت از طرح های اشتغال زایی در روستاها مورد تاکید دولت است و در این زمینه 300 هزار میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است که 100 هزار ریال با کارمزد به مجریان طرح های اشتغال روستاییان و عشایر پرداخت می شود.
وی از مسئولان خواست تا برای جذب این اعتبارات همت داشته باشند.
استان 863 هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی

نظر خود را ثبت کنید