آغاز کار پتروشیمی در باشگاه‌های آسیا از فردا

  • تاریخ انتشار : 1396/6/31 ساعت : 12:23 - 6 سال قبل
  • از گروه : ورزشی
  • زیرگروه : توپ و تور
رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌های آسیا از امروز در چین شروع شده و پتروشیمی نماینده ایران فردا نخستین دیدارش را برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا، نماینده جنوبی بسکتبال ایران در باشگاه‌های آسیا در اولین دیدارش آستانا قزاقستان را پیش‌رو دارد و به مصاف این تیم می‌رود. شاگردان مهران شاهین‌طبع که در دوره گذشته مسابقات به مقام سوم رسیدند در گروه A جام باشگاه‌های آسیا حضور دارند و بعد از آستانا باید با تیم‌های سریت رام‌الله فلسطین، ومپایر تایلند و نماینده فیلیپین پیکار کنند.

پتروشیمی با کسب مقام نایب‌قهرمانی در غرب‌آسیا برای دومین بار پیاپی سهمیه باشگاه‌های آسیا را کسب کرده و برای این رقابت‌ها ترکیبی قدرتمندتر از سال قبل آماده کرده‌ است.

سجاد مشایخی،‌ محمدرضا بهرام‌زاد، سعید داورپناه، ارسلان کاظمی، اوشین ساهاکیان، آرون گرامی‌پور، نوید نیکتاش، میثم میرزایی، محمدحسین ذاکری و بهنام یخچالی ۱۰ بازیکن ایرانی پتروشیمی هستند و میرزا بگیچ و ویلی وارن دو بازیکن خارجی ماهشهری‌های ایران به حساب می‌آیند.

آرون گرامی‌پور و نوید نیکتاش بازیکنان دو رگه پتروشیمی هستند و ارسلان کاظمی نیز به عنوان یار کمکی این تیم را در چین همراهی می‌کند.

بیست و ششمین دوره از رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌های آسیا از سی و یکم شهریور تا هشتم مهر در چین برگزار می‌شود و ۱۰ تیم در این دوره برابر یکدیگر به میدان می‌روند که مرحله مقدماتی در دو گروه پنج تیمی برگزار می‌شود.

طبق اعلام فیبا آسیا تیم پتروشیمی در گروه اول مسابقات باید با نماینده هند، تایلند، سوریه و ژاپن بازی کند. ONGC هند، مونو ومپایر تایلند، رام‌الله سوریه و TBD ژاپن حریفان پتروشیمی هستند.

تیم‌های الاهلی امارات، الریاضی لبنان، BC آستانه قزاقستان، تایگر چین تایپه و ژینجیانگ چین در گروه دوم برابر هم به میدان خواهند رفت.

برنامه تیم بسکتبال پتروشیمی در چین:
(زمان بازی‌ها به وقت ایران است)
۳۱ شهریور:
استراحت
اول مهر:
پتروشیمی - آستانا قزاقستان (ساعت ۱۰)
دوم مهر:
پتروشیمی - سریت رام الله فلسطین (ساعت ۱۷:۱۵)
سوم مهر:
پتروشیمی - مونو ومپایر تایلند(ساعت ۱۵)
چهارم مهر:
پتروشیمی - چوکز فیلیپین ( ساعت ۱۷:۱۵)

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید