آنچلوتی: دورتموند و هوفنهایم مدعیان قهرمانی در لیگ هستند

سرمربی بایرن مونیخ از دورتموند و هوفنهایم به عنوان مدعیان قهرمانی در بوندسلیگا یاد کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از کیکر، بایرن مونیخ در هفته ششم بوندسلیگا باید در خانه به دیدار ولفسبورگ برود که هفته قبل با حضور مربی جدید خود یعنی اشمیت برابر وردربرمن به میدان رفت.

کارلو آنچلوتی پیش از دیدار تیمش برابر ولفسبورگ در ابتدا درباره ضعف کادر پزشکی بایرن مونیخ و مصدومیت طولانی مدت نویر گفت: از نظر من هیچ ضعفی درباره کادر پزشکی ما وجود ندارد. من معتقدم جیوانی مائوری بهترین پرشک ورزشی دنیاست و هیچ مشکلی هم بین ما وجود ندارد. ما مصدومانی هم در تیم‌مان داشتیم که شرایط خود را به خوبی در تیم پیدا کردند. خامس رودریگز رفته رفته در حال بهتر شدن است و در بازی قبلی هم برای ما موفق به گلزنی شد و من امیدوارم او را در بازی‌های بعدی تیمم آماده‌تر از قبل ببینم. برای دیدار با ولفسبورگ باید تایید کنم که تیاگو به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب خواهد بود. هم‌چنین با توجه به در پیش بودن لیگ قهرمانان اروپا می‌خواهیم در این دیدار از سیستم چرخشی استفاده کنیم و بازیکنانی که کم‌تر بازی کردند در این دیدار به میدان خواهند رفت.

او درباره رقابت‌های این فصل بوندسلیگا گفت: من فکر می‌کنم امسال رقابت‌های بوندسلیگا سخت‌تر از دوره‌های قبل باشد. دورتموند مدعی جدی برای قهرمانی است و تیمی خوب برای امسال بسته است. هوفنهایم هم تیم قدرتمندی است و کار خود را به خوبی پیش برده است. در کنار این دو تیم من فکر کنم لایپزیگ هم تیم قدری است که می‌تواند به خوبی برای قهرمانی در لیگ تلاش کند.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید