واکنش رییس پلیس پایتخت به سخنرانی سخیف ترامپ

فرمانده انتظامی تهران بزرگ به سخنان رییس جمهور ایالات متحده در مجمع عمومی سازمان ملل واکنش نشان داده و آن را بی‌ادبانه خواند.

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی در آیین آغاز سال تحصیلی جدید و نواختن زنگ مهر که در مدرسه دخترانه شاهد هاجر برگزار شد، گفت: شهدای ما مردانه در برابر تمام زیاده‌خواهی‌های دشمن ایستادند و همه ما تا زمانی که دنیا دنیاست مدیون این عزیزان هستیم. شهدای انقلاب، شهدای جنگ، شهدای ناجا و شهدای مدافع حرم از جمله این افراد هستند که جان خود را برای دفاع از مال ناموس و امنیت ایران و اسلام فدا کرده‌اند.

وی با اشاره به رسیدن هفته دفاع مقدس تصریح کرد: باید این هفته را به کسانی که از آرمان‌های شهدا و نظام اسلامی دفاع می‌کنند تبریک بگوییم و من درود می‌فرستم به شهدا و جانبازان 8 سال دفاع مقدس که خالصانه در برابر دشمن ایستادگی کردند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز سال تحصیلی گفت: همه ما مدیون معلمان خود هستیم و آنها بودند که راه رشد، تعالی و ترقی را به ما آموختند.

رحیمی در ادامه سخنانش به سخنرانی رییس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل اشاره کرد و افزود: دشمن امروز از آرامش و ثبات ایران می‌ترسد. آنها نمی‌توانند ببینند که به برکت همین خون شهدا و ایثارگری‌ها ایران در چنین آرامشی به سر می‌برد. از این رو آنها تمام تلاش خود را برای از بین رفتن آرامش می‌کنند. شما رفتارهای رییس جمهور بی ادب و کازینودار آمریکا را ببینید. دیدید چه گفت علیه کشور ما، اینها در سوریه و عراق هزینه‌های گزاف کردند و با خیال خامشان هدف داشتند به ایران برسند حالا تمام نقشه‌هایشان نقش بر آب شده و اینطور صحبت می‌کنند.

وی اضافه کرد: دشمنان نمی‌توانند ببینند که حالا قدرتی به نام ایران مقابلشان در آمده که می‌گویند از مظلوم دفاع می‌کنیم و با ظالم می‌جنگیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به نقش زنان و دختران در جامعه امروز گفت: دشمن از اینکه امروز این حجم از دختران اصیل و پاکدامن در کشور هستند، خشمگین است. یکی از برکات انقلاب اسلامی این بود که به زنان و دختران این سرزمین جرأت و جسارت بخشید و شما مقایسه کنید که امروز میزان حضور زنان در عرصه‌های مختلف با سال‌های پیش از انقلاب چقدر تفاوت دارد و چه پیشرفت‌هایی داشته‌ایم.

رحیمی اضافه کرد: معلوم است که دشمن از این موضوع ناراحت است. آنها نگران هستند که می‌بینند امروز آموزش‌های دینی یک حرکت رو به جلو و موجی عدالت‌طلبانه به راه انداخته است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان سخنانش از دانش‌آموزان خواست که با علم‌آموزی و پیشرفت در حوزه‌های مختلف مشت محکمی بر دهان دشمن بزنند.

به گزارش ایسنا، در این مراسم سهیلا صادق‌زاده شهردار جدید منطقه 10 و تعدادی از مسوولان آموزش و پرورش در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حضور داشتند و در پایان از تعدادی از دانش‌آموزان و مسوولان مدارس شاهد هاجر از جمله دو فرزند مدافع حرم تجلیل شد.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید