هیات رییسه شورای عالی نظام پزشکی مشخص شد

  • تاریخ انتشار : 1396/7/1 ساعت : 11:26 - 6 سال قبل
  • از گروه : اجتماعی
  • زیرگروه : سلامت
امروز و در اولین نشست شورای عالی سازمان نظام پزشکی، هیات رییسه این شورا انتخاب و دکتر محمدرضا ظفرقندی به عنوان رییس این شورا معرفی شد.

به گزارش ایسنا، اولین نشست شورای عالی سازمان نظام پزشکی امروز باحضور ۲۷ نفر از اعضای این شورا تشکیل شد.
پس از رای‌گیری از اعضا جهت تعیین هیات رییسه، دکتر ظفر قندی با ۲۷ رای به ریاست شورای عالی رسید. همچنین دکتر گل علیزاده با ۲۶ رای نایب رییس اول، دکتر اسپید با ۲۷ رای نایب رییس دوم و دکتر مصلحی به عنوان دبیر انتخاب شدند.

بنابر اعلام روابط عمومی نظام پزشکی، دکتر ایرج فاضل - رییس کل این سازمان با اشاره به انتخابات هیات رییسه شورای عالی نظام پزشکی، گفت: این انتخابات نشانه بلوغ اجتماعی و شروع بی‌نظیر است.

فاضل با اشاره به این اتفاق نظر و رای یکدست به کاندیداها گفت برای اولین بار بود که ما شاهد چنین اتفاق نظری بودیم و ما این را نشانه خوبی برای یک شروع قدرتمند می‌دانیم و امیدوارم با همدلی و همراهی یکدیگر گره‌ای از کار مردم و مملکت باز کنیم.

در ادامه جلسه محمدرضا ظفرقندی به عنوان ربیس جدید شورای عالی هم با اشاره به انتخابات گفت: در این دوره ما با ماراتن انتخابات روبرو بودیم و با تمام فراز و فرودهایی که داشت با انتخاب دکتر فاضل به سرانجا م نیکویی رسید و من هم امیدوارم که شایسته این لطف شورای عالی باشم و به یقین می‌دانم که با تمام سلیقه‌ها و نظرهای دوستان کار می‌کنیم که ما به شدت به این همگرایی و تعامل نیاز داریم.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید