انتشار دو پیام تسلیت درپی درگذشت «نادر گلچین»

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل انجمن موسیقی ایران، درگذشت «نادر گلچین» را تسلیت گفتند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی، فرزاد طالبی - مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - در پیام تسلیتش درپی درگذشت نادر گلچین - خواننده - که ۳۱ شهریورماه در ۸۱ سالگی از دنیا رفت، آورده است: 

«در ایام عزای حسینی (ع)، جامعه هنری کشور، به سوگ یکی از پیشکسوتان موسیقی این سرزمین "استاد نادر گلچین" نشست. اینجانب درگذشت این هنرمند مردمی را به بازماندگان گرامی و خیل علاقه­‌مندانش تسلیت گفته و رحمت و رضوان واسعه الهی را برای روح شریفش، مسئلت می‌نمایم.»

همچنین بهرام جمالی - مدیرعامل انجمن موسیقی ایران - در پیامی درگذشت این خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی را به خانواده آن مرحوم و جامعه هنری تسلیت گفت.

در پیام مدیرعامل انجمن موسیقی ایران آمده است:

«نام و یاد استاد نادر گلچین با سادگی، سلامت و صداقت پیونده خورده و خبر نبودنش به معنای وداع با وجودی است که طنین لحن و نغمه‌اش در سایه‌سار چند دهه تلاش و حضور مستمر و ارائه‌ی آثاری سرشار از صمیمیت همراه بوده است. اینجانب فقدان این استاد بزرگ عرصه آواز موسیقی ایرانی را به خانواده محترم ایشان تسلیت گفته و از درگاه حضرت حق شادی و رحمت برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای بازماندگان گرامی مسئلت می‌نمایم.»

به گزارش ایسنا، نادر گلچین که یک‌ماه به‌دلیل تشدید بیماری ریوی در بیمارستان بستری بود، ٣١ شهریورماه ایست قلبی کرد. این هنرمند دوم مهرماه از مقابل تالار وحدت تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید