برپایی فستیوالی برای تجاری‌سازی نوآوری‌های حوزه صنایع شیمیایی و پلیمر

فستیوال بازار دارایی فکری در حوزه اختراعات و نوآوری‌های صنایع شیمیایی و پلیمر توسط فن‌بازار منطقه‌ای استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، فن‌بازار منطقه‌ای استان کرمانشاه (شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه) با همکاری مرکز فن بازار ملی ایران، پارک علم و فناوری استان کرمانشاه، شرکت فرابورس ایران و با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی ریاست‌جمهوری، فستیوال بازار دارایی فکری را در حوزه اختراعات و نوآوری‌های صنایع شیمیایی و پلیمر برگزار می‌کند.

این فستیوال تخصصی به‌منظور تجاری‌سازی نوآوری‌های حوزه صنایع شیمیایی و پلیمر از طریق معامله یا جذب سرمایه‌گذار در بازار دارایی فکری و با حضور سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان صنایع شیمیایی و پلیمر برگزار می‌شود.

پس از برگزاری هفت فستیوال موفق توسط مرکز فن بازار ملی ایران که با استقبال گسترده صنعتگران و تولیدکنندگان در پایتخت برگزار شد، این فستیوال در خارج از پایتخت و در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

اختراعات حائز شرایط، پس از طی فرایند ارزیابی و انتخاب در روز برگزاری فستیوال به مخاطبان معرفی شده و زمینه تعامل بین طرفین با برگزاری جلسات رو در رو فراهم می‌شود.

در صورت حصول توافق و انجام معامله از طریق بازار دارایی فکری، حمایت‌های مادی و معنوی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری در قالب ارائه تسهیلات وجود خواهد داشت.

این حمایت شامل تسهیلات تکمیل مستندات نوآوری‌ها برای ارائه به سرمایه‌گذاران (ارزیابی فنی اختراعات و تهیه) است. همچنین تسهیلات خرید و یا سرمایه‌گذاری در نوآوری‌ها برای سرمایه‌گذاران و صنعتگران در نظر گرفته‌ شده است که شامل تسهیلات قرض‌الحسنه به قراردادهای امضا شده اعم از خرید قطعی اختراع، لیسانس و یا سرمایه‌گذاری مشترک تا سقف 5 میلیارد ریال به صورت تسهیلات قرض‌الحسنه می‌شود.

مخترعان و نوآوران حقیقی و حقوقی که تمایل به حضور در این فستیوال را دارند، می‌توانند فرم ثبت‌نام را به همراه تصویر گواهی ثبت اختراع تا 15 مهرماه به آدرس پست الکترونیک [email protected] ارسال کنند.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید