کره جنوبی , ارتش آمریکا , پیامک جعلی " />

ارتش آمریکا منبع پیامک های جعلی برای کارکنان خود در سئول را بررسی می کند

تهران – ایرنا – ارتش آمریکا به بررسی فرستاده شدن پیامک های جعلی به تلفن های همراه کارکنان ارتش این کشور و خانواده های آنان مستقر در سئول پرداخته که از آنها خواسته است خاک کره جنوبی را ترک کنند.
به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری رویترز، این پیام های جعلی پنجشنبه گذشته برای کارکنان ارتش آمریکا و خانواده های آنان فرستاده شده است.
رابطه واشنگتن و پیونگ یانگ در حال حاضر به علت آزمایش موشک های دوربرد در هفته های اخیر در اوج وخامت قرار گرفته و جنگ لفظی میان دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی به شدیدترین حالت خود رسیده است.
سخنگوی نیروهای نظامی آمریکا در سئول به رویترز گفت: در حال حاضر ما نمی دانیم چند نفر از کارکنان ارتش این پیام های جعلی را دریافت کرده اند و چه کسی آنها را فرستاده است.
نیروهای آمریکایی مستقر در سئول با انتشار پیامی در صفحه فیسبوک خود، اعلان کرده اند که پیام های ارسال شده به تلفن های همراه بعضی از کارکنان ارتش این کشور مستقر در سئول، جعلی است و از کارکنان وزارت دفاع آمریکا خواسته اند پس از دریافت هر پیامی، از درستی آن اطمینان حاصل کنند.
به گزارش ایرنا، کارکنان غیرنظامی ارتش آمریکا مستقر در سئول دو بار در سال جابجا می شوند که در فصل های بهار و پاییز صورت می گیرد. جابجایی فصل پاییز مصادف با ماه اکتبر است که به نوعی تمرین برای ترک کره جنوبی است.
اروپام**1416**1486**مترجم: صفر سرابی**ناشر: محسن شریفی**

نظر خود را ثبت کنید