جشن گلریزان برای زوج های جوان/ کمک 190 میلیون ریالی خیران همدانی

  • تاریخ انتشار : 1395/11/14 ساعت : 16:35 - 7 سال قبل
  • از گروه : اقتصادی
  • زیرگروه : سایر
همدان - ایرنا - معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: خیران و نیکوکاران با شرکت در جشن گلریزان 190 میلیون ریال برای کمک به زوج های جوان اهدا کردند.
به گزارش ایرنا اسدالله ربانی مهر روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این جشن شامگاه چهارشنبه با حضور خیران و مسئولان اجرایی استان همدان برگزار شد افزود: جشن گلریزان سومین باری است که در شهرستان همدان برگزار می شود.
وی افزود: در این آیین محمدناصر نیکبخت استاندار 100 میلیون ریال و علی تعالی فرماندار همدان 50 میلیون ریال به زوج‌های جوان کمک کردند.
وی بیان کرد: همچنین رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان همدان 20 میلیون ریال و مهرداد نادری فر مدیرکل امور اجتماعی استاندار نیز 20 میلیون ریال به این جشن معنوی کمک کردند.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: همچنین با حضور دیگر خیران حاضر در این گلریزان وسایل مورد نیاز جهیزیه برای زوج‌های جوان جمع‌آوری شد.
ربانی مهر بیان کرد: مجمع خیران ازدواج از سال گذشته با هدف یک اقدام فرهنگی ماندگار توسط دستگاه ورزش استان در همه شهرستانها آغاز بکار کرد و هم اکنون 2 مجمع خیران نهاوند و همدان عملکرد خوبی در راستای کمک به امر ازدواج داشته اند.
وی با اشاره به اینکه در جشن های گلریزان قبل از مجمع خیرین شهرستان همدان شاهد کمک های مطلوبی برای زوج های جوان بوده ایم، گفت: هدف از تشکیل مجمع خیران ترویج فرهنگ ازدواج آسان و پایدار است و به صورت مردمی اداره می شود.
در این آیین ورزشکاران هیات ورزش‌ های باستانی و زورخانه ‌ای به اجرای حرکات نمایشی پرداختند و ضمن اینکه پس از هر کمک مادی و معنوی نیز صدای زنگ و ضرب زورخانه به صدا درآمد.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: زهرا پیرنیا

نظر خود را ثبت کنید