برق 32 هزار خانوار گیلانی وصل شد

  • تاریخ انتشار : 1395/11/15 ساعت : 10:34 - 7 سال قبل
  • از گروه : اقتصادی
  • زیرگروه : سایر
رشت - ایرنا - مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت: با تلاش بی وقفه اکیپ های عملیاتی، برق 32 هزار خانوار استان وصل شده است.
حمیدرضا حکمت روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از شب گذشته تاکنون، برق 17 هزار خانوار استان وصل شده و بر این اساس، تا زمان حاضر، تعداد مشترکانی که برق آنها وصل شده، به 32 هزار خانوار رسیده است.
وی بیشترین خاموشی ها را مربوط به شهرستان های رشت و لاهیجان عنوان کرد.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گیلان با اشاره به اینکه در حال حاضر ، 119 اکیپ عملیاتی در حال رفع مشکلات قطعی برق هستند، تصریح کرد: اکیپ هایی از استان های قزوین ، اردبیل و مازندران برای سرعت بخشی در برق رسانی شهروندان گیلانی به این منطقه اعزام شده اند.
حکمت ادامه داد: ممکن است بدلیل ازدحام تماس ها ، مردم در شماره گیری با 121 (فوریت های برق) با بوق اشغالی مواجه شوند، لذا می توانند با شماره 33365000 نیز تماس بگیرند.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گیلان از مردم خواست به سیم های افتاده در کوچه ها ، معابر و خیابان ها دست نزنند و فقط موضوع را اطلاع دهند.
وی همچنین به مردم توضیه کرد که در موقع برف روبی، برف بام خود را بر روی کابل های برق نریزند چراکه ممکن است موجب پارگی کابل ها و قطع شدن جریان برق شود.
یک میلیون و 330 هزار مشترک برق در گیلان وجود دارد.
خبرنگار : مریم سلیمانی ** انتشاردهنده: کبیری
7296 / 2007

نظر خود را ثبت کنید