امام جمعه ارومیه:

نوک حمله دشمنان کشور به طرف سپاه پاسداران است

امام جمعه ارومیه با بیان این‌که نوک حمله دشمنان کشور به طرف سپاه پاسداران است، گفت: هر زمان که دشمن از ناحیه‌ای احساس ترس کنند به آن سمت ضربه می‌زند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام «سیدمهدی قریشی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه ضمن انتقاد و ابراز تأسف از امضاء نامه برخی نمایندگان مردم استان در مجلس مبنی بر شکست حصر سران فتنه 88 به رئیس‌جمهور افزود: این عمل نمایندگان جای بسی تعجب دارد که برای شکست حصر افرادی که چندین ماه اوضاع کشور را به آشوب کشیدند، تقاضای رهایی از حصر را از رئیس‌جمهور دارند.

وی توهین به عزادارن حسینی و ایجاد فتنه در سال 88 را مسأله‌ای فراموش‌نشدنی دانست و گفت: سران فتنه حتی در برابر مردم  از چنین عمل وقیحانه خود عذرخواهی نکردند و نباید این مسأله را که آمریکا پشتیبان این فتنه بوده  انکار کرد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی تصریح کرد: نمایندگان مجلس باید در مقابل خون شهدا، خانواده‌های جانبازان و مردم بخاطر نوشتن چنین نامه‌ای عذرخواهی کنند.

قریشی گفت: نمایندگان باید همه تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات معیشتی، اقتصادی مردم استان بکارگیرند.

وی با ابراز خرسندی از توفیقات نظامی نیروهای مسلح در کشور تصریح کرد: نیروهای مسلح کشور آنچنان قدرتمند شده‌اند که دشمنان نمی‌توانند  نگاه چپ به کشور داشته باشند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به اهمیت زیارت امام حسین و اشتیاق مردم برای حضور در اربعین حسینی افزود: مسئولان نظام باید زمینه را برای حضور اکثریت مردم برای زیارت امام حسین در اربعین فراهم کنند و افرادی که امکان سفر را دارند از برکات این زیارت غفلت نکنند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به اهمیت خانواده در اسلام تصریح کرد: چنانچه یکی از اعضای خانواده به سبب کار اشتباه خود عذری خواست، طرف مقابل باید با گذشت، عذر فرد خاطی را بپذیرد و زمینه ایجاد کینه و کدورت نشود.

وی با اشاره به هفته کودک و تأکید بر اهمیت توجه به کودکان در جامعه یادآورشد: جامعه و والدین مسئولند تا نسل جوان را در مسیر هدایت قرار داده و زمینه تربیت صحیح را فراهم کنند.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید