تامین معیشت مردم باید اولویت استاندار جدید کردستان باشد

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: گرچه نگاه سیاسی ضروری است اما داشتن نگاه اقتصادی و توجه به معیشت مردم استان و تامین درآمد آنها باید جزء اولویت های استاندار جدید باشد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام محمد حسینی شاهرودی امروز شنبه(22 مهر ماه) در آیین تقدیر و معارفه استاندار کردستان، اظهار کرد: به مسئولیت ها باید به عنوان یک فرصت و نعمت الهی که خدا در اختیار ما قرار داده نگاه کنیم و باید بهترین استفاده را از آن ببریم.

وی افزود: جهادی عمل کردن و مدیریت جهادی باعث رفع خستگی از کار و لذت بردن از مسئولیت می شود که مسئولان باید آن را مدنظر داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با تاکید بر اینکه هر کاری باید به فرد شایسته و صاحب تجربه آن سپرده شود، عنوان کرد: رعایت این مهم در بر عهده گرفتن مسئولیت ها، موجب پیشرفت کار می شود و در غیراین صورت نمی توان در هیچ زمینه ای موفق عمل کرد.

وی تاکید کرد: مسئولیت ها امانت هایی هستند که به ما سپرده شده اند و نباید از آن به عنوان طعمه استفاده کنیم و ضروری است همه صاحبان مسئولیت ها، با نگاه خدمت در مسئولیت های خود فعالیت کنند.

حجت الاسلام شاهرودی ضمن تشکر از دولت، بیان کرد: از دولت خواسته بودیم که تا حد امکان از نیروی بومی برای استانداری کردستان استفاده شود که خوشبختانه این مهم محقق شد و ضروری است استاندار جدید، اقتصاد و توجه به معیشت مردم را به عنوان یکی از اولویت های خود مدنظر قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه نگاه سیاسی هم لازم است، گفت: نگاه اقتصادی و توجه به معیشت مردم و درآمد آنها با بهره گیری از ظرفیت های موجود، بسیار ضروری تر است.

نماینده ولی فقیه در کردستان از استاندار کردستان به جهت توجه به زیرساخت های استان و توسعه آنها تقدیر کرد و افزود: این راه باید همچنان ادامه داشته باشد.

وی بر رعایت عدالت تاکید و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کردستان در بسیاری از شاخص ها از میانگین کشوری پایینتر است، امیدواریم با رعایت عدالت رشد داشته و به میانگین کشوری برسد.

حجت الاسلام شاهرودی بیان کرد: در همه مناطق استان نیز باید عدالت رعایت شود و به شکل جدی اقدامات اشتغالزا و افزایش درآمد انجام شود.

اخبر متعاقبا تکمیل می شود.


انتهای پیام

نظر خود را ثبت کنید