ملی پوش امید کاراته بانوان: با طلای آسیا به کسب نتبجه در جهانی امیدوار شدم

شبنم واحدی درباره حضور در مسابقات جهانی اسپانیا، گفت: با توجه به طلایی که در مسابقات آسیایی کسب کردم به رقابت جهانی اسپانیا نیز امیدوارم.

ملی‌پوش امید کاراته بانوان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره روند، آماده سازی تیم‌ ‌ملی تا پایان چهارمین مرحله اردو برای حضور در رقابت‌های جهانی ‌اسپانیا، بیان‌ کرد: چهارمین مرحله اردو طولانی‌ترین مرحله بود که کادرفنی و ملی‌پوشان تمام تلاش خود را کردیم تا به آمادگی مطلوبی ست یابیم. خوشبختانه در حال‌ حاضر  برای حضور در مسابقات جهانی ‌اسپانیا از آمادگی بالایی برخوردار هستیم.

واحدی درباره مسابقات کاراته وان ترکیه، اظهار کرد: متاسفانه دور نخست نتیجه‌ را به حریف روسی واگذار کردم، اما تجربه خوبی کسب کردم. نخستین باری بود در رده سنی بزرگسالان شرکت می‌کردم به همین دلیل مسابقات سختی بود.

ملی‌پوش امید کاراته بانوان درباره پیش‌بینی کسب نتیجه در ‌اسپانیا، گفت‌: با توجه به طلایی که در مسابقات آسیایی کسب کردم امیدوار هستم در جهانی نیز نتیجه‌ خوبی را کسب کنم و به مدال طلا برسم. نسبتا حریفان آسیایی خود را می شناسم، اما شناختی نسبت به رقیبان ندارم و تنها رنکینگ‌هایشان را می دانم که حریفان خوبی هستند. امیدوارم با توجه به تلاشی که کرده‌ام بتوانم مزد زحمتهایم را بگیرم.

شبنم واحدی درباره اهداف آینده و حضور در  المپیک 2020 ، تصریح کرد: نخست باید نتایج خوبی در مسابقات جهانی کسب کنم. برای  المپیک نیز به مرور زمان باید برنامه‌ریزی کرد تا به موفقیت دست یابیم.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید