دستگیری قاتل متواری گنبدی یک روز پس از حادثه در شاهرود

  • تاریخ انتشار : 1396/7/24 ساعت : 14:54 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : سمنان
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری قاتل جوان که در شهرستان گنبد فردی را به قتل رسانده بود در حوالی کلاته خیج از توابع شاهرود خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ اشرفی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته دو جوان در شهرستان گنبد با یکدیگر مشاجره لفظی کرده که این مشاجره به درگیری و درنهایت چاقو کشی کشیده می‌شود.

وی افزود : یکی از طرفین درگیری که جوانی ۲۳ ساله بوده متاسفانه با استفاده از سلاح سردی که همراه داشته طرف مقابل را مورد جرح قرار داده که وی براثر شدت جراحات جان خود را از دست می‌دهد.

فرمانده انتظامی شاهرود به متواری شدن قاتل جوان اشاره و تصریح کرد: با توجه به ورود قاتل به حوزه شهرستان شاهرود طی هماهنگی‌های انجام شده با کلانتری ۱۸ کلاته خیج ماموران آن یگان محل اختفای قاتل را در یکی از روستاهای حوالی کلاته خیج پیدا و در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ اشرفی با اشاره به اعترافات صریح متهم به قتل گفت: متاسفانه حمل سلاح سرد توسط این جوان موجب آن شد در زمان درگیری، وی کنترل خود را از دست داده و با وارد آوردن ضرباتی فرد مقابل را از پای در آورد .

وی با برحذر داشتن افراد از به همراه داشتن سلاح سرد اضافه کرد: چه بسا اگر این فرد اقدام به حمل سلاح سرد نمی‌کرد، مقتول نیز در این درگیری جان خود را از دست نداده، خانواده ای داغدار نمی‌شد و یا اینک یک جوان با مهر قتل عمد بر پیشانی منتظر عواقب بی بازگشت اقدام خود نمی‌بود.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید