منظومه فکری مقام رهبری , دانشگاه آزاد , زعیم ذوفنون " />

فرهاد رهبر:

کتاب منظومه فکری مقام رهبری از جامعیت خاصی برخوردار است

تهران- ایرنا- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اثر فاخر منظومه فکری مقام معظم رهبری از جامعیت خاصی برخوردار بوده، توجه فراوانی به مسائل مختلف کشور داشته و بسیاری از ابعاد در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی را در برمی‌گیرد.
به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا، فرهاد رهبر عصر دوشنبه در همایش زعیم ذوفنون و رونمایی از کتاب منظومه فکری مقام معظم رهبری افزود: این کتاب با کمک استادان، پژوهشگران و صاحبنظران در عرصه های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی تدوین و تنظیم شده است.
وی با بیان اینکه سیاست های کلان و آسیب شناسی اقتصادی از عناوین مهم کتاب منظومه فکری مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: رجوع به اقتصاد اسلامی و اقتصاد مقاومتی از راه های مهم برای خارج شدن از مشکلات اقتصادی جامعه است و این کتاب به فشارهای اقتصادی از قبیل تحریم ها و راه های مقابله با آن پرداخته و سیاست های کلان را در این زمینه توضیح داده است.
رهبر اظهار کرد: تولید اقتصاد مقاومتی، نیروی انسانی و تولید ثروت از اهداف مهم اثر فاخر مقام معظم رهبری است که در آن اهداف، منش ها و سیاست ها را بیان کرده است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: همچنین در این کتاب نکات مهمی را که در سخنرانی ها مقام معظم رهبری به آن اشاره داشته اند، آمده است.
رهبر با بیان اینکه انتخاب مدیران لایق و اجرای سیاست ها مهمترین راه برای رفع مشکلات اقتصادی است، گفت: در کتاب منظومه فکری مقام معظم رهبری تمامی ابعاد اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی طرح مساله شده که از این کتاب مدیران و مسئولان برای رفع مشکلات جامعه بهترین بهره برداری را می توانند انجام دهند.
همایش زعیم ذوفنون و آیین رونمایی از اثر فاخر «منظومه فکری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله)» با حضور علی‌اکبر ولایتی؛ رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد، فرهاد رهبر؛ رئیس دانشگاه آزاد، آیت‌الله علی اکبر رشاد؛ رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه؛ رئیس موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه و برخی شخصیت های دانشگاهی، علمی و حوزوی در کتابخانه مرکزی واحد علوم‌ و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
فراهنگ**9022**1540**
خبرنگار: رقیه نوری* انتشار: زینب کارگر

نظر خود را ثبت کنید