احمدی‌صفا: امیدوارم فرد مدیرتر برای بوکس انتخاب شود

ملی‌پوش بوکس ایران گفت: امیدوارم در مجمع انتخابات فدراسیون بوکس فرد مدیرتر انتخاب شود.

امید احمدی صفا در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به مجمع انتخابات ریاست فدراسیون بوکس افزود: نظری ندارم که چه کسی بهتر است اما فقط می توانم بگویم که امیدوارم مسئولان با توجه به رزومه‌ی گذشته‌ی هر کدام از کاندیداها مدیرترین آن‌ها را انتخاب کنند. قطعا اگر فردی که مدیریت بلد است انتخاب شود، برای آینده‌ی بوکس ایران مفید خواهد بود. امیدوارم رئیسی انتخاب شود که بتواند کشتی به گل نشسته‌ی این فدراسیون را نجات دهد.

ملی‌پوش بوکس ایران با اشاره به تمرینات انفرادی خود ادامه داد: درحال حاضر اردویی برای تمرین کردن وجود ندارد و خودم به صورت انفرادی تمریناتم را ادامه می‌دهم. برای من ورزش کردن و ایران مهم است پس هرکجا به من نیاز باشد برای موفقیت ایران می‌جنگم. من یک بوکسور هستم و قلبا بوکس را دوست دارم اما هر کجا که نیاز باشد فعالیت می‌کنم تا باز هم برای ایران موفقیت کسب کنم.

او در مورد حضورش با تیم ملی کیک بوکس در بازی‌های داخل سالن آسیا توضیح داد: از طرف انجمن‌های ورزشی با من تماس گرفتند و چون می‌دانستند که برای آن‌ها یک مدال طلا هستم از من خواستند تا با تیم ملی کیک بوکس ایران در این رقابت‌ها شرکت کنم. تا آنجا هم که می‌دانم فکر نمی‌کنم این مسئله مشکلی برایم ایجاد کند چون مسابقات در حد حرفه‌ای نبود.

ملی‌پوش بوکس ایران ادامه داد: در همه‌ی کشورها مسئولان و فدراسیون‌های آن‌ها افتخار می‌کنند که یک ورزشکار  بتواند در چند رشته کسب مدال کند و این تنها در ایران است که خودمان با برخی رفتارهای غیر اخلاقی ورزشکاران را محروم می‌کنیم. متأسفانه برخی افراد که توانایی گفتن حرف‌های خود را رو در رو ندارند، پشت سر با برخی نامه‌نگاری‌ها و رفتارهایی که در شأن ورزش نیست باعث ضربه خوردن و محروم شدن یک بوکسور یا هر ورزشکار دیگری می‌شوند. خوشبختانه که تا به الان مشکلی پیش نیامده است و من هم افتخار می‌کنم برای ایران مدال طلا کسب کرده‌ام.

دارنده‌ی مدل طلای بازی‌های داخل سالن ترکمنستان در رشته‌ی کیک بوکس خاطرنشان کرد: در چند مرحله با پیشنهادات خارجی مواجه شده‌ام که آن‌ها را به خاطر عشق به ایران نپذیرفته‌ام. امیدوارم در داخل کشور به ورزشکاران و نخبه‌های ورزشی توجه بیشتری شود و برخی رفتارهای ناشایست هم که باعث ضربه خوردن به یک ورزشکار می‌شود تکرار نشود.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید