آغاز تصویربرداری سریال «بچه مهندس» از نیمه آبان

تهیه‌کننده «بچه مهندس» این سریال را در مرحله پیش تولید خواند و گفت: ۶۰ درصد از فاز یک این سریال در بوستان ولایت تصویربرداری می‌شود.

سعید سعدی در گفت‌وگو با ایسنا به زمان و لوکیشن تولید این سریال اشاره و بیان کرد: لوکیشن این سریال شهر تهران خواهد بود و فاز اول این سریال نیمه آبان ماه در بوستان ولایت کلید می‌خورد. ما در بوستان ولایت دکور زدیم و ۶۰ درصد تصویربرداری فاز یک آن جا خواهد بود.

او با اشاره به بازیگرانی که در این سریال ایفای نقش می‌کنند، بیان کرد: بهناز بیات، رضا چراغی، ساناز سعیدی، بهناز جعفری، هاله گرجی و سوگل طهماسبی بازیگران سریال «بچه مهندس» هستند و قرار است با تعداد دیگری از بازیگران قرارداد ببندیم.

سعدی درباره داستان سریال «بچه مهندس» گفت: داستان سریال در تاریخ معاصر و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی مطرح می‌شود و در ۵۲ قسمت برای شبکه پنج سیما ساخته خواهد شد.

تهیه‌کننده سریال «بچه مهندس» عواملی که تاکنون حضورشان در این سریال قطعی شده است را چنین برشمرد: علی غفاری (کارگردان)، سجاد ابوالحسنی (نویسنده)، حمید شهیری (طراح صحنه)، محسن بابایی (چهره پرداز)، فرشاد گل‌سفیدی (مدیر تصویربرداری)، جواد کاسه‌ساز (سرپرست گروه کارگردانی)، جواد سلیمانی (جانشین تولید)، جواد سعدی (دستیار کارگردان)، میثم یاری (صدابردار).

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید