انتشار ۳ کتاب جدید از مجموعه «نقاب»

سه کتاب جدید از مجموعه «نقاب»با عنوان‌های «تعطیلات مِگرِه»، «بُن‌سای» و «مرد خیابان» با ترجمه عباس آگاهی به تازگی راهی بازار شده است.

به گزارش ایسنا، کتاب «تعطیلات مِگرِه» نوشته ژرژ سیمنون با ترجمه عباس آگاهی در ۱۸۰ صفحه با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه و قیمت ۱۲ هزارتومان در نشر جهان کتاب منتشر شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب می‌خوانیم: چند روزی از رفتن سربازرس مگره و همسرش به تعطیلات نگذشته بود که کار مادام مگره به عمل جراحی کشید. سربازرس هر روز در ساعت معینی به بیمارستان می‌رفت و از خواهران روحانی اجازه ملاقات می‌گرفت.

روزها یکنواخت و بدون هیچ اتفاقی می‌گذشت و بیکاری او را کلافه می‌کرد... تا آن‌که شبی، پس از بازگشت از بیمارستان، در جیبش یک یادداشت بی‌امضا را یافت. روی کاغذی شطرنجی و با خطی به ظاهر زنانه، نوشته شده بود: «از روی دلسوزی به دیدن بیمار اتاق ۱۵ بیایید»


همچنین کتاب «بُن‌سای» نوشته پی‌یر بوالو و توماس نارسژاک با ترجمه عباس آگاهی در ۱۸۲ صفحه با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه و قیمت ۱۲ هزار تومان در نشر یاد شده عرضه شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب آمده است: داستان در بنیاد کارینگتن جریان می‌یابد، مرکزی مدرن و ویژه درمان دردهای ناشی از بیماری‌های درمان‌ناپذیر. کلینیک کارینگتن در شهر بایو در نزدیکی سواحل نورماندی واقع است، جایی که در جنگ جهانی دوم نیروهای متفقین با گذشتن از دریای مانش قدم به خشکی گذاشتند و به اشغالگران آلمان یورش بردند.

ویلیام کارینگتن و دکتر آرگو، مدیران بنیاد،  نامه‌های بی‌امضا و تهدیدآمیزی دریافت می‌کنند و سربازرس کلاریو مأمور رسیدگی به موضوع می‌شود. او در تحقیقات خود به اسراری پی می‌برد که در کلینیک کارینگتن نهفته است.  


همچنین کتاب «مرد خیابان» از فردیک‌ دار با ترجمه عباس آگاهی در ۱۳۶ صفحه با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه و قیمت ۱۰هزار تومان در نشر جهان کتاب منتشر شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب عنوان شده است: شب سال نو است. ویلیام رابرتس، افسر آمریکایی عضو نیروهای ناتو، برای پیوستن به همسر و فرزندان خود عازم خانه یکی از دوستانش در حومه پاریس است. در آنجا جشنی برپاست...

در شب مه‌آلود، در خیابانی طولانی و دلگیر، پشت چراغ راهنمایی متوقف می‌شود. با سبز شدن چراغ، در کمتر از ده ثانیه، او قدم به عجیب‌ترین ماجرایی می‌گذارد که ممکن است برای کسی روی دهد.


انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید