مونتلا: برای بهتر شدن به زمان بیش‌تری نیاز داریم

سرمربی میلان معتقد است میلان در حال رشد است و برای رسیدن به اهداف خود به زمان نیاز دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، میلان پنج‌شنبه شب در هفته سوم لیگ اروپا برابر آاِک آتن به تساوی بدون گل دست یافت. وینچنزو مونتلا پس از بازی گفت: شرایط سختی داریم، اگر در این بازی پیروزی می‌شدیم اکنون در وضعیت متفاوتی به سر می‌بردیم. تیم بازی خودش را انجام داد. حریف خیلی بسته بازی می‌کرد و ایجاد موقعیت با گذشت زمان نیز سخت‌تر شد.

سرمربی میلان در ادامه اظهار کرد: ما فرصت‌های گلزنی داشتیم اما در ضربه نهایی دقت لازم را نداشتیم. جو متشنج ورزشگاه به خاطر نتایج گذشته‌مان بود و هواداران از این قضیه عصبانی بودند. بازیکنان دوست دارند نمایش بهتری داشته باشند. آن‌ها می‌خواهند به همه ثابت کنند با تمام وجود برای میلان بازی می‌کنند.

مونتلا درباره انتقادات از نحوه بازی تیمش برابر اینتر گفت: در نیمه دوم مقابل اینتر و بازی برابر سمپدوریا عقب‌نشینی نکردیم تا فرصت را به حریف بدهیم. بازی مقابل رم نمونه خوبی است تا ثابت شود ما به دنبال مالکیت توپ هستیم. ۷۰ دقیقه توپ و میدان را در اختیار داشتیم.

سرمربی ایتالیایی افزود: همه دوست دارند شاهد ۹۰ دقیقه بازی زیبا از میلان باشند اما برای رسیدن به این هدف نیاز به زمان داریم. تیم اکنون در حال پیشرفت است. خوشحالیم که  تاکنون به این جا رسیده‌ایم چون بازیکنان با جان و دل برای تیم‌شان می‌جنگند. باشگاه از آن‌ها حمایت می‌کند چون شاگردانم در لحظات سخت به حمایت‌شان نیاز دارند.

مونتلا در ادامه اظهار کرد: در نیمه نخست، بازی مورد دلخواه‌مان را نتوانستیم به نمایش بگذاریم. در مرحله رشد قرار داریم و هنوز تا رسیدن به اهداف‌مان فاصله داریم که در طول یک شب این اتفاق نخواهد افتاد. اگر باشگاه از تیم حفاظت و حمایت کند باز هم میلان می‌تواند به نتایج درخشانش در سال‌های گذشته برسد.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید