آغاز فضاسازی محیطی نیروی انتظامی در مسیر تردد زائران اربعین

  • تاریخ انتشار : 1396/7/29 ساعت : 11:36 - 6 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : ایلام
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام با اشاره به شروع فعالیت‌های فرهنگی نیروی انتظامی در آستانه اربعین حسینی(ع) و فضاسازی مناسب محیطی در مسیر تردد زائران گفت: اربعین نماد ایران اسلامی در مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

به گزارش ایسنا، سرهنگ «فرزاد یاسمی» اربعین را یک حرکت فرهنگی عنوان کرد که توانسته است در مقابل جنگ نرم دشمن  ایستادگی کند  و با اشاره به توطئه‌های همه جانبه دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران، گفت: اربعین حسینی(ع) در چند سال اخیر به خوبی توانسته است در مقابل هجمه‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی، همبستگی فرهنگی و دینی را در بین مردم ایران اسلامی و ملت‌های مسلمان منطقه چند برابر کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام در ادامه به مأموریت بزرگ اربعین ۹۶ اشاره کرد و گفت: پلیس در کنار تأمین نظم و امنیت ترافیکی انتظامی و امنیتی فعالیت‌های فرهنگی گسترده‌ای را در دستور کار خود قرار داده است .

یاسمی ادامه داد: معاونت اجتماعی نیروی انتظامی از مدت‌ها پیش با برنامه‌ریزی و استفاده از تجربیات سال‌های گذشته توانسته است در حوزه‌های آموزش همگانی و اطلاع رسانی عمومی قدم‌های موثری را بردارد .

وی در پایان با اشاره به پیش‌بینی بالغ بر ۵۰۰ هزار مورد اقلام تبلیغی آموزشی شامل بیلبورد، بنر، کتابچه و... برای اربعین حسینی (ع) گفت: مسیر تردد زائران حسینی از ورودی‌های استان تا داخل پایانه مرزی مهران تحت پوشش فعالیت‌های فرهنگی نیروی انتظامی قرار گرفته است .

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید