جورج بوش پدر، ترامپ را "لاف‌زن" خواند

جورج بوش پدر در کتاب جدیدی که توسط یک مورخ درباره وی و پسرش نوشته شده، رئیس جمهوری کنونی آمریکا را فردی لاف‌زن خواند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری سی.ان.ان، این توصیف از سوی جورج بوش پدر، چهل و یکمین رئیس جمهوری آمریکا برای دونالد ترامپ، رئیس جمهوری کنونی ایالات متحده در حالی مطرح شده که جورج بوش پسر، رئیس جمهوری پیشین آمریکا نیز با واژه‌های نه چندان خوبی همقطار جمهوری خواه خود را توصیف کرده است.

مولف این کتاب "مارک آپدی‌گرو" است که از قول جورج بوش پدر نوشت: این مرد اصلا نمی‌داند ریاست جمهوری چیست.

جورج بوش پدر در ادامه صحبت‌هایش که در این کتاب و درباره خودش و پسرش با عنوان "آخرین جمهوری‌خواهان" آمده، ترامپ را فردی لاف‌زن و خودپسند توصیف می‌کند.

جورج بوش پدر که اکنون ۹۳ سال دارد در ۲۰۱۶ گفته بود: من اصلا ترامپ را دوست ندارم. من چیز زیادی درباره او نمی‌دانم. اما می‌دانم که او فردی خودپسند است. من از اینکه او رهبر شود اصلا خوشحال نمی‌شوم.

جورج بوش پسر نیز به تایید احساسات پدرش پرداخت و گفت: همانطور که می‌دانید تواضع و فروتنی یک میراث است. این چیزی است که ما در ترامپ نمی‌بینیم.

این نویسنده در کتابش می‌نویسد که بوش پسر اصلا فکرش را نمی‌کرد که ترامپ در زمان ورود به رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری بتواند پیروز شود.

همچنین مشخص شد که هیچ یک از "بوش‌ها" به ترامپ رای ندادند و بوش پدر تایید کرد که به هیلاری کلینتون، رقیب دموکرات رای داد. اما بوش پسر گفت که برگه رای را خالی گذاشته و درباره روابطش با کلینتون گفت: او زنی مودب و متفکر است. اما استفاده‌اش از سرور شخصی ایمیل‌ها باعث شد تا قضاوت درستی درباره‌اش صورت نگیرد.

جورج بوش پسر همچنین این چنین نتیجه گیری کرد که انتخابات ۲۰۱۶ ریاست جمهوری آمریکا یک سال انتخاباتی عجیب بود و به نویسنده کتاب گفت: هر دو کاندیداها در میان معدود کاندیداهایی بودند که می‌توانستند در مقابل یکدیگر قرار گیرند.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید